Το Citroen C3 Aircross αποδείχθηκε το πιο ικανό μικρό crossover στις δοκιμασίες μας, με συμμάχους του το σύστημα Grip Control (προαιρετικό) αλλά και τα ελαστικά 4 εποχών που διαθέτει (συνδυάζονται σε αυτή η την έκδοση). Η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε να μην έχει επαφές πουθενά, ενώ η ανάρτηση είχε αποτελεσματική λειτουργία τόσο ως προς την άνεση, όσο και από τη διαδρομή που ήταν ικανή ώστε να μην κρεμάνε εύκολα οι τροχοί. Οι δοκιμασίες υδάτινου κωλύματος δεν το προβλημάτισαν με τον κινητήρα να «τραβάει» από χαμηλά. Στα πιο δύσκολα, όπως η τσιμεντένια ράμπα που επιτρέπει το πάτημα μόνο 2 χιαστί τροχών και αφήνει κρεμασμένους τους αντίθετους, το C3 Aircross δεν είχε πρόβλημα επαφής σε κανένα σημείο του αμαξώματος, όμως η ολισθηρότητα του εμποδίου απαίτησε το Snow πρόγραμμα στο Grip Control, ώστε να «βρει» πρόσφυση ο ένας κινητήριος τροχός που πατούσε, και να ολοκληρωθεί έτσι με επιτυχία η δοκιμασία.
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?