Επωφελούμενο από την γενικότερη φιλοσοφία της Renault ως προς την άνεση, το Captur τα πήγε εξαιρετικά στις δοκιμασίες μας. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος (το μεγαλύτερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα της δοκιμής με 200 χλστ.), η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η ικανοποιητική διαδρομή της, οδήγησαν σε μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία προσπέλασης στο πρώτο υδάτινο κώλυμα. Στο δυσκολότερο δεύτερο εμπόδιο, το Captur ακούμπησε ελάχιστα στην «κοιλιά» και σε μια δοκό που ενώνει τη βάση της ανάρτησης με το σασί. Κανένα πρόβλημα όμως ούτε με αυτό ούτε με την πρόσφυσή του, ξεπερνώντας εύκολα κι αυτό το εμπόδιο. Στην ανισόπεδη ράμπα τέλος, ήρθε να σφραγίσει την καλή του εικόνα χωρίς καμία επαφή με το τσιμεντένιο εμπόδιο και με καμία δυσκολία σε θέματα πρόσφυσης ώστε να το «καβαλήσει».
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?