Ένα από τα ικανότερα μικρά crossover σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι και το Ford EcoSport το οποίο πέρασε «αέρα» από όλες τις δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε. Το Ford ΕcoSport αφήνει πολλά περιθώρια για κίνηση πέρα από την άσφαλτο και κάποιον καλοστρωμένο χωματόδρομο, όπου χάρη και στο καλύτερο τιμόνι της κατηγορίας μπορεί να προσφέρει πραγματική οδηγική ευχαρίστηση. Παρά την σπορ ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, που μειώνει τις σχετικές διαδρομές, το EcoSport δεν είχε πρόβλημα να κρατάει τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος, κάτι κρίσιμο για την πρόσφυση των κινητήριων τροχών. Ακόμη και στην extreme δοκιμή (πάτημα 2 χιαστί τροχών) δεν ακινητοποιήθηκε και δεν ακούμπησε πουθενά. Με 190 χλστ. από το έδαφος (μια κορυφαία τιμή για τα δεδομένα των crossover) δεν είχε κανένα πρόβλημα στο πέρασμα του υδάτινου/λασπωμένου κωλύματος. Συνολικά, το EcoSport μας εξέπληξε με την ευκολία και την άνεση, που πέρασε όλα τα εμπόδια και τις δοκιμασίες, ενώ πιο μετά στην άσφαλτο μας ευχαρίστησε με την ιδιαιτέρως ευχάριστη οδική του συμπεριφορά.
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?