ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η υβριδική τεχνολογία και ο απαιτητικός σε καύσιμο 1,5 TSI κινητήρας της VW

 Σχολιάστε 
36.105 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2025)
Ο 1.500άρης τούρμπο TSI κινητήρας των 150 ίππων του ομίλου VW, δεν συνδυάζεται με κάποιο -ήπια- υβριδικό σύστημα. Έτσι αναλαμβάνει όλο το ενεργειακό φορτίο των περιφερειακών λειτουργιών, με αποτέλεσμα

Ο 1.500άρης τούρμπο TSI κινητήρας των 150 ίππων του ομίλου VW, δεν συνδυάζεται με κάποιο -ήπια- υβριδικό σύστημα. Έτσι αναλαμβάνει όλο το ενεργειακό φορτίο των περιφερειακών λειτουργιών, με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη κατανάλωση.

Πως μπορεί να ερμηνευτεί αυτή η μεγάλη διαφορά; Είναι λόγω υβριδικής τεχνολογίας. Τα full hybrid μοντέλα μπορούν έστω και για λίγα χιλιόμετρα να κινούνται μόνο με ρεύμα. Μάλιστα καθώς η μπαταρία τους έχει τη δυνατότητα να φορτίζει με το φρένο και το άφημα του γκαζιού, όσο πιο συχνά το πράττουμε κερδίζουν ηλεκτρικά (συνεπώς με μηδενικό κόστος) χιλιόμετρα. Μάλιστα αυτό ισχύει και για τα ήπια υβριδικά μοντέλα, που έχουν και αυτά ηλεκτρική βοήθεια έστω και σε μικρότερο βαθμό. Για παράδειγμα μέσα στην πόλη, το Opel Mokka και το Peugeot 2008 με το 48V υβριδικό σύνολο καίνε 6,0 και 6,4 λτ./100 χλμ.


Από την άλλη, ο 1.500άρης τούρμπο TSI κινητήρας των 150 ίππων, δεν συνδυάζεται με κάποιο -ήπια- υβριδικό σύστημα. Έτσι ο κινητήρας αναλαμβάνει να εξυπηρετεί όλο το ενεργειακό φορτίο των περιφερειακών λειτουργιών του αυτοκινήτου (π.χ. start/stop), το οποίο ειδικά μέσα στην πόλη είναι σημαντικά αυξημένο. Επιπλέον, όπως έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα του ομίλου, ο TSI κινητήρας παρουσιάζει μια μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές, η οποία ναι μεν «καμουφλάρεται» μέσω του DSG κιβωτίου, ωστόσο απαιτεί και περισσότερο «φόρτο εργασίας» από το μοτέρ.

Σελίδα 1Τα 3 χειροτέρα & τα 4 καλύτερα SUV σε κατανάλωση | Ιαπωνία Vs Γερμανία: 4-0
Σελίδα 2Η υβριδική τεχνολογία και ο απαιτητικός σε καύσιμο 1,5 TSI κινητήρας της VW
Toyota
MERCEDES MOBILO