Mε νέες αναλογίες ήρθε η Mercedes GLA, που εμφανώς πήρε μπόι, αλλά και αρκετό πλάτος.
Πήρε μπόι και «πατάει» γερά
83.343 Επισκέψεις στο άρθρο
Μαζί με τη νέα φινετσάτη σχεδίαση, η οποία διατηρεί δεσμούς αίματος με την A-Class που αποτελεί και τη βάση της GLA, το νέο crossover της Mercedes απέκτησε νέες αναλογίες, που τονίζουν τη συνολική της παρουσία. Το μήκος της μειώθηκε ελαφρά από τα 4.424 στα 4.410 χλστ, αλλά το μπόι έφτασε ψηλά: Με 1.611 χλστ. η νέα GLA πήρε 10 εκατ. σε ύψος, ενώ «κάθεται» 9 χλστ. υψηλότερα από το έδαφος. Η αύξηση του μεταξονίου (+30 χλστ.) εξώθησε τους τροχούς στα τέσσερα άκρα, ενώ και τα μετατρόχια αυξήθηκαν θεαματικά κατά 36 και 46 χλστ. εμπρός/πίσω, αντίστοιχα. Η τελευταία κίνηση και σε συνδυασμό με τη στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων τόνισε την οδική συμπεριφορά με δυνατό κράτημα και συγκρατημένη κλίση χωρίς να την ανάγκη χρήσης σφιχτής ανάρτησης και παχιών αντιστρεπτικών σε βάρος της άνεσης και της κορυφαίας ποιότητα κύλισης.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand.
Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες.
Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand. Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες. Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.