Χάρη στην αύξηση του μεταξονίου (2.729 χλστ.), η νέα Mercedes GLA προσφέρει καλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Η μεγάλη διαφορά όμως έχει να κάνει με τον περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια, τους ώμους (+43 χλστ. για τους πίσω) και το χώρο αποσκευών, που πήρε 14 λτ. και έφτασε στα 435 λτ. Μάλιστα, χάρη στην (έξτρα) δυνατότητα για εμπρός-πίσω μετακίνηση κατά 140 χλστ. του πίσω καθίσματος, το πορτ μπαγκάζ μπορεί να διαμορφώσει την χωρητικότητά του ανάλογα με τις με τις μεταφορικές ανάγκες.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand.
Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες.
Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand. Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες. Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.