Ο μοντέρνος και ξεχωριστικός χαρακτήρας του premium σε υλοποίηση ταμπλό, που έρχεται αυτούσιο από την A-Class, τονίζεται με τις 2 οθόνες του συστήματος MBUX (Mercedes-Benz User Experience).
Φυσικά διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και MBUX
83.344 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο μοντέρνος και ξεχωριστικός χαρακτήρας του premium σε υλοποίηση ταμπλό, που έρχεται αυτούσιο από την A-Class, τονίζεται με τις 2 οθόνες (στάνταρ 7 ιντσών ή προαιρετικά 10,25) του συστήματος MBUX (Mercedes-Benz User Experience) να συνθέτουν τον high-tech χαρακτήρα του συνόλου, ο οποίος ενισχύεται και από όλα τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης που διαθέτει και που γνωρίσαμε στην Α-Class. Στην αριστερή οθόνη υπάρχουν οι ενδείξεις ενός εντυπωσιακού πίνακα οργάνων, ενώ στη δεξιά απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες του διευρυμένου συστήματος infotainment. Για πρώτη φορά, ο χειρισμός όλων των πληροφοριών μπορεί να γίνει είτε μέσω της δεξιάς οθόνης αφής, είτε μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι ή του touch pad στη βάση κονσόλας. Φυσικά, με το φωνητικό παράγγελμα «Hey Mercedes», ξυπνά ο ψηφιακός βοηθός των επιβατών, που λειτουργεί το σύστημα και δίνει πληροφορίες με φωνητικές εντολές των επιβατών.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand.
Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες.
Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand. Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες. Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.