Η Mercedes GLA 200 χρησιμοποιεί κινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων.
Λειτουργεί με 2 κυλίνδρους και δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο
83.342 Επισκέψεις στο άρθρο
H βασική έκδοση είναι η GLA 200, η οποία εφοδιάζεται με το νέο 4κύλινδρο, 1.332 κ.εκ., turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη σε προτάσεις της Mercedes, αλλά και του ομίλου Renault-Nissan. Ωστόσο η έκδοση που χρησμοποιεί η Mercedes συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων 2 και 3 σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Σε συνδυασμό με τη ρύθμιση ECO του συστήματος παραμετροποίησης λειτουργιών Dynamic Select η κατανάλωση μπορεί να διατηρηθεί σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Η GLA 200 χάρη στους 163 ίππους και τα 250 Nm ροπής κινείται αέρινα και άνετα, ενώ συνδυάζεται τέλεια με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που αποτελεί και τη μοναδική επιλογή κιβωτίου.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand.
Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες.
Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand. Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες. Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.