Το Plug-in υβριδικό σύστημα της Tonale Hybrid Q4 συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων με απόδοση 180 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250 Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 70χλμ. σε αστικό κύκλο ή 60 χλμ. σε μεικτές συνθήκες σύμφωνα τις δικές μας μετρήσεις. Η μπαταρία των 15,5 kWh, χάρη στον 7,4 kW φορτιστή του αυτοκινήτου, φορτίζει από wallbox σε μόλις 2,5 ώρες και σε οικιακή πρίζα κοντά στις 6,5 ώρες και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών.
Αν δεν υπάρχει ικανό απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία, η Tonale λειτουργεί όπως όλα τα PHEV, ως υβριδικό με την κατανάλωση να είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ., όμως αν κινηθείς αποκλειστικά με βενζίνη, ώστε να φορτίσεις τη μπαταρία, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 8 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με τη μάρκα, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ..