Η νέα έκδοση «performance» του κορυφαίου Audi Q3 διαθέτει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 2,5λιτρου 5κύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα του RS Q3, ο οποίος ύστερα από βελτιώσεις στη ψύξη και την αντλία καυσίμου, έρχεται για να προσφέρει 27 παραπάνω ίππους ισχύος (367 συνολικά) και 15 παραπάνω Nm ροπής (463 Nm). Η βελτίωση αυτή προσδίδει στο τετρακίνητο RS Q3 performance γρηγορότερο κατά 0,4 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, το οποίο απαιτεί πλέον 4,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270 χλμ./ώρα. Εκτός τώρα από το πεδίο του κινητήρα, το νέο κορυφαίο Audi Q3 έρχεται με ένα επαναρυθμισμένο για πιο σπορ λειτουργία 7άρι S tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αυτόματη ή manual λειτουργία. Το αμάξωμά του διαθέτει επίσης αρκετές βελτιώσεις, με τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα να αποκτά μεγάλες εισαγωγές και τον πίσω προφυλακτήρα να εφοδιάζεται με μεγαλύτερο διαχύτη, με πιο ευδιάκριτη απόληξη εξάτμισης.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.