Με τη συμπλήρωση ακριβώς 20 χρονών από την πρώτη Boxster, η Porsche αλλάζει την ονομασία του μικρότερου μοντέλου της και πλέον, στην ανανεωμένη εκδοχή της 3ης γενιάς του, το μετονομάζει σε «718 Boxster». Το 718 προέρχεται από την αγωνιστική Porsche 718 της δεκαετίας του '70, η οποία έφερε 4κύλινδρο κινητήρα 142 ίππων και είχε στο παλμαρέ της πολλές επιτυχίες στους αγώνες. Παράλληλα, η νέα 718 Boxster είναι και η πρώτη Boxster με 4κύλινδρους turbo κινητήρες, με χωρητικότητα 2,0 ή 2,5 λίτρων με 300 (718 Boxster) και 350 (718 Boxster S) ίππους αντίστοιχα. Για το 0-100 χλμ./ώρα η νέα Porsche 718 Boxster απαιτεί 4,7 δευτερόλεπτα, με την 718 Boxster S να ρίχνει περαιτέρω το χρόνο στα 4,2 δευτερόλεπτα. Σχεδιαστικά, υπάρχουν αρκετές αλλαγές, που δίνουν στο αμάξωμα της 718 Boxster μια πιο δυναμική παρουσία έναντι της προ-ανανέωσης Boxster.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.