Το ανανεωμένο VW up! που θα δούμε στη Γενεύη, έρχεται με έναν επανασχεδιασμένο και πιο δυναμικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα, αλλά και ανανεωμένα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας. Επίσης, μεγαλύτεροι είναι οι καθρέπτες, αλλαγμένος ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ οι πίσω προβολείς έχουν νέα σκούρα κρύσταλλα. Στο εσωτερικό του, το up! αποκτά μια εντελώς νέα κεντρική κονσόλα με μεγαλύτερους διακόπτες, πιο ευκρινή όργανα, αλλά και νέο ηχοσύστημα. Μπροστά από τον οδηγό, διακρίνεται το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι, αλλά και ο αλλαγμένος πίνακας οργάνων με μεγάλη οθόνη για το trip computer. Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου VW up! έχει επίσης ένα νέο μηχανικό σύνολο, το πρώτο turbo της, με τον γνωστό 3κύλινδρο 1.000άρη TSI του Ομίλου να προστίθεται στις επιλογές. Η ισχύς του είναι 90 άλογα, η ροπή 160 Nm, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 10,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.