Περιορισμένης έκτασης facxelift για την Alfa Romeo Giulietta προκειμένου να παραμείνει όσο το δυνατόν φρέσκια στο κυνήγι των πωλήσεων, πριν δώσει τη θέση της στη νέα γενιά, η οποία θα βασίζεται στην Giulia και θα είναι πισωκίνητη.
Οι αλλαγές είναι δυσδιάκριτες σκοπίμως, καθώς οι Ιταλοί δεν θέλουν να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του μοντέλου, όπως λένε. Συγκεκριμένα, παρατηρούμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα. Όσον αφορά την έκδοση Veloce, αυτή αυτή διαθέτει carbon κάτοπτρα στα φώτα, λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα και αεροδυναμικό διαχύτη πίσω.
Ανάλογης φιλοσοφίας είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta και αφορούν κυρίως τον εξοπλισμό της. Πλέον συναντάμε νέα υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και νέες επενδύσεις για το σαλόνι, ενώ υπάρχει η δυνατότητα νέων επιλογών στο ηχοσύστημα και το σύστημα πολυμέσων.
Κάποιες αλλαγές υπάρχουν και κάτω από το καπό της Giulietta, καθώς εκεί πλέον δεν θα υπάρχουν τα μοτέρ των 105 ίππων, με τις βασικές εκδόσεις να ξεκινούν από τα 120 άλογα. Συγκεκριμένα τα μοτέρ της θα είναι τα εξής:
1,4 λτ. TB 120 PS με 215 Nm ροπής
1,4 λτ. TB MultiAir 150 PS με 230 Nm ροπής
1,4 λτ. TB MultiAir TCT 170 PS με 230 Nm ροπής
1,4 λτ. TB GPL 120 PS με 215 Nm ροπής
1,6 λτ. JTDM 120 PS με 280 Nm ροπής
2,0 λτ. JTDM 150 PS και 175 PS
Φυσικά στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει πλέον η Veloce, η οποία αντικαθιστά την QV, η οποία θα εφοδιάζεται με μοτέρ 240 ίππων και 300 Nm ροπής (340 Nm με overboost).
Η επίσημη παρουσίαση της ανανεωμένης Giulietta θα πραγματοποιηθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.