Πριν από περίπου μια εβδομάδα, η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου υβριδικού μοντέλου της, του IONIQ, το οποίο σκοπεύει να ανταγωνιστεί το κραταιό Toyota Prius, από το οποίο εξάλλου οι Κορεάτες έχουν αντλήσει την έμπνευσή τους. Σήμερα, η εταιρεία μας δίνει περισσότερες φωτογραφίες του οχήματος, ενώ μας ενημερώνει περαιτέρω για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Το λανσάρισμα του IONIQ είναι ορόσημο στην προσπάθεια της Hyundai να αναρριχηθεί ως το 2020 στη 2η θέση της «πράσινης» αυτοκινητοβιομηχανίας, παρουσιάζοντας πάνω από 22 φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα. Η πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του IONIQ έχει προγραμματισθεί για το σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο, όπου και θα παρουσιασθούν οι τρεις εκδοχές του: η υβριδική, η plug-in υβριδική που φορτίζει στην πρίζα και η πλήρως ηλεκτρική. Η Hyundai έχει αποκαλύψει προς το παρόν στοιχεία μόνο για την απλή υβριδική έκδοση, η οποία θα λανσαριστεί πρώτη στην αγορά κάποια στιγμή μέσα στο 2016.
Αισθητικά ξεχωρίζει με την κουπέ λογικής σιλουέτα του, η οποία βοηθάει και στην καλύτερη ροή του αέρα. Μάλιστα, με αεροδυναμικό συντελεστή 0,24, το IONIQ είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα της αγοράς. Στο εσωτερικό δεσπόζουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που υποστηρίζει τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων με πλήρη υποστήριξη για smartphone (Apple CarPlay - Android Auto). Πλήθος τεχνολογιών ασφάλειας είναι διαθέσιμες με συστήματα όπως τα: Autonomous Emergency Braking, Lane Keeping Assist System, Lane Departure Warning System, Blind Spot Detection και Rear Cross Traffic Alert.
Το IONIQ στηρίζεται πάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα. Στην απλή υβριδική του εκδοχή κινείται από τον 1.6 GDI βενζινοκινητήρα της σειράς Kappa, απόδοσης 105 ίππων και 147 Nm. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων, ενώ αντλεί ενέργεια από εξελιγμένη μπαταρία Πολυμερούς Ιόντων – Λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 141 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής με την πρώτη ταχύτητα και 235 Nm από τη δεύτερη έως την έκτη ταχύτητα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Υπάρχουν δύο προγράμματα κίνησης (Sport και Eco), ενώ τέλος το IONIQ μπορεί να κινείται (έως και τα 120 χλμ./ώρα) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Ποιοτικά είναι καλό με μαλακά πλαστικά στο εσωτερικό και αρκετά σημεία που θυμίζουν άλλα μοντέλα της μάρκας. Σε χώρους είναι απλώς ικανοποιητικό, αφού για τα γόνατα των επιβατών είναι ικανοποιητικοί, όχι όμως για το κεφάλι τους. Το πορτμπάγκαζ είναι ρηχό και μικρό.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.