Το C-HR είναι το μοντέλο με το οποίο η Toyota θα ανταγωνιστεί όλους τους καταξιωμένους «παίκτες» της κατηγορίας των μικρών SUV – Crossover. Μεγάλο του προσόν είναι και η σχεδίασή του, η οποία βρίσκεται αρκετά κοντά σε εκείνη του C-HR Concept που είδαμε για πρώτη φορά σχεδόν δύο χρόνια πριν. Προεξάρχον χαρακτηριστικό της μορφής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.
Στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Οι ομοιότητες των δύο μοντέλων δεν σταματούν εδώ, καθώς και το CH-R διαθέτει υβριδική έκδοση, δάνειο και αυτή από το Prius. Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.
Από το Auris προέρχεται ο 1,2 turbo κινητήρας των 115 ίππων που κινεί τη βασική έκδοση του Toyota CH-R. Συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης, ενώ εντύπωση προκαλεί η απουσία έκδοσης πετρελαίου.
Η Toyota θα κατασκευάζει το C-HR στο εργοστάσιό της στην Τουρκία, όπου φτιάχνονται και τα Corolla – Verso. Θα πωλείται παγκοσμίως από την επόμενη χρονιά και θα έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Fiat 500X, Jeep Renegade, Mazda CX-3, Nissan Juke, Honda HR-V, Opel Mokka, Renault Captur και Peugeot 2008.
Δείτε παρακάτω το πρώτο βίντεο του νέου Toyota CH-R
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.