Η τριμελής οικογένεια Tipo ολοκληρώθηκε, καθώς η Fiat –μετά το αρχικό λανσάρισμα του sedan μοντέλου, παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τις hatchback και station wagon εκδοχές του ιταλικού μικρομεσαίου οχήματος.
Αισθητικά, οι δύο νέες εκδοχές του οχήματος, ακολουθούν τη λογική της sedan έκδοσης. Το 5θυρο μοντέλο έχει μήκος 4,37 μ., πλάτος 1,79 μ. και ύψος 1,50 μ. Το station wagon, πάλι, έχει μήκος μεγαλύτερο κατά 20 εκ. (4,57 μ.), ενώ με τις στάνταρ ράγες οροφής, το ύψος του ανέρχεται στο 1,51 μ. Εύλογα, το πλάτος παραμένει κοινό και στις δύο εκδόσεις. Υπενθυμίζουμε, πως το Tipo sedan έχει μήκος 4,54 μ., πλάτος 1,79 μ. και ύψος 1,49 μ., ενώ το μεταξόνιο και των τριών εκδόσεων εκτείνεται στα 2,64 μέτρα.
Ας περάσουμε, όμως, και στο «ζουμί» που δεν είναι άλλο από τον χώρο αποσκευών. Το ιταλικό μικρομεσαίο sedan προσφέρει 520 λτ. όγκου για τις αποσκευές. Το hatchback, τώρα, διαθέτει πορτμπαγκάζ 440 λτ., μια από τις κορυφαίες τιμές της κατηγορίας, ενώ το station wagon έχει 550 λτ. Αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα στο wagon, δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης μήκους 1,80 μέτρων. Η Fiat ανακοινώνει πως οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αέρα 1,07 μέτρων για τα γόνατά τους.
Οι κινητήρες, τέλος, προέρχονται από το Tipo sedan, με τη γκάμα να αποτελείται από Euro 6 σύνολα. Στη βάση συναντάμε τον Fire 1.4 16v 95 HP(127 Nm), ενώ πιο πάνω βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 T-Jet 120 HP(215 Nm), με τον τελευταίο να προσφέρεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου που καίει υγραέριο (LPG).
Οι εκδόσεις βενζίνης ολοκληρώνονται με την 1.6 E-torQ 110 HP (152 Nm), η οποία εξοπλίζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Όσον αφορά στις επιλογές πετρελαίου, έχουμε τις 1.3 MultiJet 95 HP (200 Nm) και 1.6 MultiJet II 120 HP (320 Nm). Το Tipo 1.6 MultiJet II 120 HP έχει μέση κατανάλωση 3.7 λτ./100 χλμ. και 98 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
Ωραίο το CIVIC, αλλά ποιος ξέρει τι τιμή θα του βάλει ο Σαρακάκης; Στα τελευταία μοντέλα βλέπουμε μεγάλη διαφορά στις τιμές Ελλάδος με υπόλοιπης Ευρώπης, χωρίς να δικαιολογούνται από την φορολογία μας.
το audi q2 απο πισω κλασσικο vw polo και απο μπροστα κλασσικο audi a2.τιποτα αλλο δεν προσφερουν πλεον.
Το γνωμικό "κάθε πέρυσι και καλύτερα" ταιριάζει γάντι στο σχεδιασμό των μοντέλων της ΣΕΑΤ.....
Nομιζω οτι ξεχασατε να αναφερεται, οτι παρουσιαζονται και οι απλες εκδοσεις της Alfa Romeo Giulia!
Απάντηση: Το άρθρο εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα μοντέλα. Στην Giulietta αναφέρουμε και τις υπόλοιπες εκδόσεις.