Πηγαίνοντας στο πεδίο των κινητήρων η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται σε αυτόν του Yaris, το οποίο κόντρα στη «μόδα» των downsized τρικύλινδρων μοτέρ με τούρμπο που διαθέτουν τα υπόλοιπα μοντέλα, είναι εφοδιασμένο με έναν τετρακύλινδρο 1.500άρη πολλαπλού ψεκασμού. Το συγκεκριμένο μοτέρ στις μεσαίες στροφές ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ωστόσο χάνει στις χαμηλές και στα αποθέματα ροπής με αποτέλεσμα να υστερεί στις κρίσιμες ρεπρίζ. Σε αυτές πιο αποτελεσματικό είναι το Peugeot 208, το οποίο πλεονεκτεί, με βραχεία κεφαλή του Corsa, ενώ είναι και το μοναδικό με 5άρι σασμάν. Θα προτιμούσαμε ένα 6 σχέσεων αντ` αυτού και θα θέλαμε να είχε μια πιο ελαφριά αίσθηση. Πάντως τόσο o 1,2 Puretech του 208, όσο και ο 1.000άρης τούρμπο του Corsa διακρίνονται για την ελαστικότητά τους, αλλά και για τη γεμάτη λειτουργία τους σε μεγάλο φάσμα στροφών. Τέλος στο τομέα της οικονομίας οι μετρήσεις μας έδειξαν παραπλήσιες τιμές με 6,2 λτ./100 χλμ. για τα Corsa και 208 και 6,4 για το Yaris.
208!και μονο!
ετη φωτος μπροστα απο αυτα ,το νεο νισσαν μικρα ....σε εμφανιση,τεχνολογια,χωρους