Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα εξΆ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με τη δεύτερη να φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT).

    Ο 2λιτρος T-GDI στο «μικροσκόπιο»

    19.096 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η κωδική ονομασία T-GDI μας είναι ήδη γνωστή από το παρελθόν, αλλά στην περίπτωση του i30 N πρόκειται για έναν ολοκαίνουριο κινητήρα βενζίνης που είναι υπερτροφοδοτούμενος και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού. Είναι χωρητικότητας 1.998 κ.εκ (διάμετρος x διαδρομή 86.0 x 86.0 mm) με σχέση συμπίεσης 9.5:1, ενώ φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT). Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα εξΆ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. στην «απλή» έκδοση και 275 ίππους στις ίδιες στροφές λειτουργίας στην έκδοση «Performance Package». Η ροπή αγγίζει τα 353 Nm από τις 1.450 μέχρι και 4.500 σ.α.λ., ενώ σε λειτουργία overboost μπορεί να «σκαρφαλώσει» στα 378 Nm (+7%) για περίπου 18 δευτερόλεπτα. Τέλος, το σύστημα εξάτμισης εξοπλίζεται με μεταβλητή βαλβίδα που διαφοροποιεί τον ήχο του κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MIKRA VANS LEASING
    VW CRAFTER LEASEPRO