Ένας ισχυρός κινητήρας πολλές φορές δεν είναι αρκετός για τη δημιουργία ενός καλού συνόλου, γιΆ αυτό οι μηχανικοί τις Hyundai έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση και στη δυναμική συμπεριφορά της κορυφαίας έκδοσης του i30. Για τη ρύθμιση της ανάρτηση υπάρχει το σύστημα ECS (Electronic Controlled Suspension), που δίνει την ικανότητα στον οδηγό να ρυθμίζει την απόσβεση ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο κινείται. Μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα ελέγχει τη δύναμη της απόσβεσης βάσει του προγράμματος οδήγησης που έχει επιλεχθεί. Ασφαλώς, από ένα καλοστημένο προσθοκίνητο αυτοκίνητο σαν το i30 N, δε θα μπορούσε να λείπει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο κατανέμει την ισχύ ξεχωριστά σε κάθε τροχό για μέγιστο έλεγχο και πρόσφυση στις βίαιες αλλαγές κατεύθυνσης. Όσον αφορά στην υλοποίηση της ανάρτησης, το Hyundai i30 N εξοπλίζεται με γόνατα McPherson εμπρός και ανεξάρτητη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.