1. ΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ:
Διορθώσεις χρειάζεται οπωσδήποτε το σύστημα ενημέρωσης εμπρόσθιας σύγκρουσης. Πολλοί «συναγερμοί» χωρίς λόγο, εκνευρίζουν σε βάθος χρόνου. Μόνο καθ`οδόν προς το ξεμοντάρισμα η υποβοήθηση του ραντάρ λειτούργησε λανθασμένα τρεις φορές.
2. ΚΑΛΟ ΥΛΙΚΟ:
Όλες οι προστατευτικές επενδύσεις στην «κοιλιά» του αυτοκινήτου ήταν στο τέλος του τεστ άθικτες και απόλυτα σταθερές στη θέση τους. Μόνο κάποια λεπτά, θερμοπροστατευτικά υλικά κουνιόντουσαν ελαφρώς προς το αμάξωμα.
3.ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: Πολύ καλή κάλυψη κόντρα στη διάβρωση φάνηκε να έχει το Vitara. Σε χώρες της βόρειας ευρώπης μάλιστα, οι οποίες επιβαρύνονται από χιόνι και αλάτι υπάρχει ειδική προστατευτική επίστρωση από κάτω.
4.ΕΣΠΑΣΕ: Ερωτηματικά προκάλεσε η κατάρρευση του συστήματος στήριξης στο πτυσσόμενο κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Η υποδοχή των άγκιστρων είναι ενσωματωμένη στο πλαστικό της πλαϊνής επένδυσης.
5.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΟΛΩΝ: Σε κάποια σημεία στους θόλους η βαφή φάνηκε να είναι γδαρμένη, προφανώς λόγω περιορισμένης προστασίας που παρείχαν οι επενδύσεις στο σημείο. Εκεί θα θέλαμε επίσης περισσότερο μονωτικό υλικό.
6.ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ: Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα και το κιβώτιο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Εδώ η Suzuki δεν τσιγγουνεύτηκε τίποτα. Ο κινητήρας βρέθηκε σε τοπ φόρμα στο τέλος, όπως και το αυτόματο κιβώτιο από την Aisin.
Κριμα πραγματικα,να δωσεις τοσα λεφτα και να εχει τετοια προβληματα,δεν θα το επαιρνα προσωπικα