Βασιζόμενο σε ένα νέο πλαίσιο και με μια καινούργια πίσω ανάρτηση, το νέο Ford Mondeo στο δρόμο ξεχωρίζει
για την εξαιρετική άνεση και
ποιότητα κύλισης.
Στο δρόμο: Νέο πλαίσιο και ανάρτηση για κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης
38.522 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2015)
To καινούργιο Mondeo βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο, την παγκόσμια πλατφόρμα CD της Ford, η οποία μεταξύ άλλων υιοθετεί για πρώτη φορά μια νέα πίσω ανάρτηση που η εταιρεία ονομάζει integral link (ενσωματωμένοι βραχίονες). Λόγω κυρίως της διαφορετικής στήριξης στο υποπλαίσιο, η ανάρτηση αυτή παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα στον τομέα της άνεσης (πιο ομαλή κύλιση των τροχών, μειωμένα επίπεδα θορύβων κ.λπ.), ενώ παράλληλα διατηρεί την πλευρική ακαμψία για βελτιωμένη κατευθυντικότητα και οδική συμπεριφορά.
Όπως διαπιστώσαμε και κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου στο εξωτερικό λίγους μήνες πριν, το καινούργιο Mondeo καταφέρνει να παρέχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεσης, στοιχεία δηλαδή από τα πλέον σημαντικά στην κατηγορία. Την ίδια στιγμή, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και ασφαλές στο δρόμο, με το νέο ηλεκτρικό τιμόνι να παραμένει ακριβές.
Καλημέρα σας, κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας! Καθότι είναι ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω, είχα διαβάσει και προηγούμενο άρθρο σας http://www.autotriti.gr/agora/data/news/DOKIMH--Neo-Ford-Mondeo-1,6-TDCi_124111_18286.asp
όπου γράφετε για 6 lt/100km. Δεν αναφέρομαι στο στέισον βαγκον, αν και περίμενα το πιο βαρύ στέισον να καταναλώνει και παραπάνω. Επίσης στην ουσία αναφέρομαι στο σχόλιο σε αυτό το άρθρο "αφού στο εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα ακόμη και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες", μιας που είμαι αρκετά ψηλός 1,94-96 κιλά, όταν μπω στην θέση οδήγησης, μπορώ να πω ότι χωραω ικανοποιητικα έως άνετα, αλλά πίσω (μετακινηθηκα ο ίδιος πίσω από την θέση του οδηγού), ούτε καν μπορούσα να μπω για να κλείσει η πόρτα.
Ευχαριστώ και πάλι για την καλή δουλεία που κάνετε!
Στα 3 άρθρα που έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο, γράφετε για διαφορετικές καταναλωσεις (στο ένα 7,5 στο άλλο 6).Τελικά τι ισχύει? Και για πόσα χλμ μιλάμε στην δοκιμή? Σε τι διαδρομή?
Επίσης ήθελα να σχολιάσω τον χώρο των πίσω επιβατών, εγώ είμαι 1,94 (οδηγός), πίσω μου δεν χωράει ούτε 10 χρόνο (το είδα στην έκθεση).
Απάντηση: Οι καταναλώσεις προέρχονται από δική μας μέτρηση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε διαδρομή εντός και εκτός πόλεως. Στις 2 δοκιμές που έχουμε κάνει στο νέο Mondeo 1,6 TDCi, στο πρώτο (5θυρο) η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν 7,5 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο (στέισον), 6,8 λτ./100 χλμ. Στους χώρους, η μέτρησή μας σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. (και βάρους 75 κιλών).
Καλημέρα σας, κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας! Καθότι είναι ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω, είχα διαβάσει και προηγούμενο άρθρο σας http://www.autotriti.gr/agora/data/news/DOKIMH--Neo-Ford-Mondeo-1,6-TDCi_124111_18286.asp όπου γράφετε για 6 lt/100km. Δεν αναφέρομαι στο στέισον βαγκον, αν και περίμενα το πιο βαρύ στέισον να καταναλώνει και παραπάνω. Επίσης στην ουσία αναφέρομαι στο σχόλιο σε αυτό το άρθρο "αφού στο εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα ακόμη και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες", μιας που είμαι αρκετά ψηλός 1,94-96 κιλά, όταν μπω στην θέση οδήγησης, μπορώ να πω ότι χωραω ικανοποιητικα έως άνετα, αλλά πίσω (μετακινηθηκα ο ίδιος πίσω από την θέση του οδηγού), ούτε καν μπορούσα να μπω για να κλείσει η πόρτα. Ευχαριστώ και πάλι για την καλή δουλεία που κάνετε!
Στα 3 άρθρα που έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο, γράφετε για διαφορετικές καταναλωσεις (στο ένα 7,5 στο άλλο 6).Τελικά τι ισχύει? Και για πόσα χλμ μιλάμε στην δοκιμή? Σε τι διαδρομή? Επίσης ήθελα να σχολιάσω τον χώρο των πίσω επιβατών, εγώ είμαι 1,94 (οδηγός), πίσω μου δεν χωράει ούτε 10 χρόνο (το είδα στην έκθεση).
Απάντηση: Οι καταναλώσεις προέρχονται από δική μας μέτρηση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε διαδρομή εντός και εκτός πόλεως. Στις 2 δοκιμές που έχουμε κάνει στο νέο Mondeo 1,6 TDCi, στο πρώτο (5θυρο) η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν 7,5 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο (στέισον), 6,8 λτ./100 χλμ. Στους χώρους, η μέτρησή μας σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. (και βάρους 75 κιλών).