ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πως έγινε η δοκιμή

 Σχολιάστε 
226.351 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2024)
Και τα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται σταθμευμένα στο υπόγειο γκαράζ του AutoΤρίτη, ώστε να έχουν την ίδια θερμοκρασία στην αρχή της δοκιμής.
3 Φωτογραφίες »

Και τα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται σταθμευμένα στο υπόγειο γκαράζ του AutoΤρίτη, ώστε να έχουν την ίδια θερμοκρασία στην αρχή της δοκιμής.

Η διαδικασία ήταν η εξής: Τα δύο Fiat Panda αρχικά στάθμευσαν στο υπόγειο γκαράζ του AutoΤρίτη, ώστε η θερμοκρασία των πλαστικών και της καμπίνας να είναι και στα δύο η ίδια. Στη συνέχεια τα βγάλαμε στον ήλιο και τα δύο Panda μας έκαναν... ηλιοθεραπεία για πολλή ώρα, μέχρι η καμπίνα και τα πλαστικά τους να «ψηθούν». Μετά, κάναμε αυτό ακριβώς που πρέπει να κάνετε και εσείς πριν μπείτε στο αυτοκίνητό σας γυρνώντας από την παραλία, δηλαδή ανοίξαμε για 5 λεπτά διάπλατα τις πόρτες ώστε να εκτονωθεί το κύμα του καύσωνα στην καμπίνα και, τέλος, κλείσαμε τις πόρτες και βάλαμε σε λειτουργία το air-condition. Με τη βοήθεια ψηφιακών θερμομέτρων πήραμε μετρήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και τα αποτελέσματα όπως θα δείτε στη συνέχεια είναι εντυπωσιακά, τόσο αναφορικά με τη θερμοκρασία στην καμπίνα, όσο και στις πλαστικές επιφάνειες.

Σημασία παίζει και η θερμοκρασία της λαμαρίνας του αμαξώματος.
3 Φωτογραφίες »

Σημασία παίζει και η θερμοκρασία της λαμαρίνας του αμαξώματος.

Σελίδα 1Mega Test: Πόσο ρίχνουν τη θερμοκρασία τα φιμέ;
Σελίδα 2Πως έγινε η δοκιμή
Σελίδα 3Δεν καίγεται ο… «ποπός» σου!
Σελίδα 4Δεν χρειάζεσαι αντηλιακό, προστασία από τις UV
Σελίδα 5Συμπέρασμα
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA