ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν καίγεται ο… «ποπός» σου!

 Σχολιάστε 
226.320 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2024)
Εκτός από τη θερμοκρασία της καμπίνας, μετρήσαμε και τη θερμοκρασία στις επιφάνειες με θερμόμετρο υπερύθρων.
5 Φωτογραφίες »

Εκτός από τη θερμοκρασία της καμπίνας, μετρήσαμε και τη θερμοκρασία στις επιφάνειες με θερμόμετρο υπερύθρων.

Η μέτρηση της θερμοκρασίας του αέρα της καμπίνας ήταν το πρώτο σκέλος της δοκιμής του Test Center του AutoΤρίτη. Το δεύτερο σκέλος και οι μετρήσεις μας, είχαν να κάνουν με τη θερμοκρασία στις επιφάνειες της καμπίνας, με τη βοήθεια αυτή τη φορά του θερμομέτρου υπερύθρων ακτινών.

Πριν σας ανακοινώσουμε όμως τα αποτελέσματα, θέλουμε πάλι να φέρετε στη φαντασία σας τα παρακάτω δύο σκηνικά:

Σκηνικό 1ο: Γυρνάτε από την παραλία, με το μαγιό στεγνό και χωρίς να φοράτε T-Shirt. Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο στο κέντρο του parking, ντάλα ήλιος, έχει ψηθεί για τα καλά. Ανοίγετε την πόρτα και κάθεστε στη θέση του οδηγού. Αμέσως πετάγεστε σαν ελατήριο!!! Ο ποπός σας καίγεται, δεν μπορείτε να ακουμπήσετε την πλάτη σας στην πλάτη του καθίσματος, το τιμόνι δεν ακουμπιέται, η πόρπη της ζώνης ζεματάει και σιχτιρίζετε που πρόλαβε για 15 μόλις δευτερόλεπτα ο προηγούμενος την καλή θέση κάτω από το πεύκο.

Σκηνικό 2ο: Είσαστε αυτός που πρόλαβε τη θέση κάτω από το δέντρο.
Αυτή περίπου είναι η διαφορά μεταξύ των δύο Fiat Panda που είχαμε. Σε αυτό με τις μεμβράνες από την εταιρεία Ζαμπάτης η θερμοκρασία στη βάση του καθίσματος έπιασε τους 40ο C, ενώ σε αυτό χωρίς τις μεμβράνες έπιασε τους 52,5ο C, σε μια μέρα -που όπως είπαμε- δεν είχε καν καύσωνα! ¶λλους 3 έως 4,5 βαθμούς πιο δροσερή ήταν η πλάτη του καθίσματος, ενώ 2-3 βαθμούς ήταν η διαφορά στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων.

Σελίδα 1Mega Test: Πόσο ρίχνουν τη θερμοκρασία τα φιμέ;
Σελίδα 2Πως έγινε η δοκιμή
Σελίδα 3Δεν καίγεται ο… «ποπός» σου!
Σελίδα 4Δεν χρειάζεσαι αντηλιακό, προστασία από τις UV
Σελίδα 5Συμπέρασμα
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON