Τι δε σας αρέσει στα υβριδικά; Το σχήμα ή η τιμή τους;
4.096 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2019)
Τι απέγιναν τα υβριδικά στην Ελλάδα; Πέρασε η μόδα ή δεν ήρθε ποτέ; Μήπως δεν φταίει η τεχνολογία αλλά το σχήμα; Μήπως τα υβριδικά που το «φωνάζουν» με το σχήμα τους απλά δεν αρέσουν; Τι λέτε;
Όταν ακούτε τη λέξη υβριδικό, ποιό μοντέλο σας έρχεται πρώτο στο νου; Τι σχήμα έχει; Το πιθανότερο να σκέφτεστε ένα αυτοκίνητο ενός όγκου με σχεδόν παράλληλο πίσω παρμπρίζ και απότομο τελείωμα. Ένα μοντέλο που ταιριάζει σε περιγραφή με το Toyota Prius στα βασικά του χαρακτηριστικά, ή το ελαφρώς μικρότερο Hyundai Ionic. Πρόκειται για τα δύο μοντέλα αυτή τη στιγμή που έχουν το «υβριδικό» σχήμα για το οποίο μιλάμε.
Το σχήμα αυτό είναι αποτέλεσμα της αυξημένης αεροδυναμικής που αυτά τα αυτοκίνητα διαθέτουν. Το άμεσα αναγνωρίσιμο πίσω μέρος με το κόψιμο “Kammback” είναι απαραίτητο για να βελτιώνει την απόδοση και να μειώνει την κατανάλωση. Εξάλλου τα υβριδικά αυτά μοντέλα κάνουν το παν για να μειώσουν την κατανάλωση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει πως έχουν λίγο ιδιαίτερα σχήματα.
Αλλά δεν είναι μόνο η αεροδυναμική. Τόσο η Toyota, όσο και η Hyundai τώρα, θέλουν ένα μοντέλο που να «φωνάζει» υβριδικό. Ένα μοντέλο που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στο δρόμο. Βλέπεις υπάρχει μερίδα της αγοράς που θέλει η οικολογική της επιλογή να είναι εμφανής. Και είναι μεγάλη, αν σκεφτεί κανείς πόσο καλή εμπορική πορεία έχουν και τα δύο μοντέλα. Όχι όμως και στην Ελλάδα. Στη χώρα μας, τα δύο μοντέλα μαζί, στο πρώτο εξάμηνο του 2019 έχουν πουλήσει συνολικά 3 αυτοκίνητα. Τρία.
Εντάξει, μιλάμε για αυτοκίνητα φορτωμένα με τεχνολογία που έχουν και το αντίστοιχο αντίτιμο. Δεν είναι φθηνά και παρά τις εξαιρέσεις από τέλη κυκλοφορίας, η τιμή του Prius που εισάγεται κανονικά (το Ionic όχι ακόμη) ξεκινά μια ανάσα πριν τις 30.000 ευρώ. Και στα λεφτά αυτά η αγορά μπορεί να μην έχει άλλα υβριδικά, έχει όμως ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα. Με τόσα λεφτά είναι πιο εύκολο να κερδίσει τον μέσο οδηγό ένα αυτοκίνητο πλούσιο, παρά ένα αυτοκίνητο-έμβλημα για την οικολογική του συνείδηση και χαμηλή κατανάλωση.
Τι θα χρειαστεί όμως για να προτιμήσετε ένα τέτοιο υβριδικό; Είναι η τιμή ή το σχήμα που δίνουν στο Prius, ένα bestseller σε άλλες αγορές, τόσο μικρές πωλήσεις στην Ελλάδα; Τι λέτε; Το υβριδικό σας το θέλετε φθηνότερο; ή πιο συμβατικό στο σχήμα;
....Πολυ φασαρια για το τιποτα με τα υβριδικα. Ειναι πολυ ακριβα, και ο αγοραστης δεν προκειται να κανει ποτε αποσβεση των επιπλεον χρηματων που εχει δωσει. Η μικροτερη καταναλωση καυσιμου δεν ειναι αρκετη. Αν θελει οικονομια, ας βαλει αεριο δινοντας 500-700 euro και θα εχει μειωση στο κοστος καυσιμων κατα περιπου 50%.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι το σχήμα (που δεν είναι και άσχημο). Το πρόβλημα είναι η τιμή και ο φόβος της "πολύπλοκης τεχνολογίας" που δεν έχει ευνοήσει ούτε τα αυτόματα αυτοκίνητα. Όσο για το οικολογικό κομμάτι, δεν νομίζω ότι είναι ψηλά στις προτεραιότητες στην Ελλάδα.
...το ότι δεν είναι και τόσο οικολογικά... ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ, Κ.Τ.Λ. ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ORIGINAL, ΟΧΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ, Κ.Τ.Λ. οι τιμές των μπαταριών και η αντοχή τους σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλα οχήματα...
....Πολυ φασαρια για το τιποτα με τα υβριδικα. Ειναι πολυ ακριβα, και ο αγοραστης δεν προκειται να κανει ποτε αποσβεση των επιπλεον χρηματων που εχει δωσει. Η μικροτερη καταναλωση καυσιμου δεν ειναι αρκετη. Αν θελει οικονομια, ας βαλει αεριο δινοντας 500-700 euro και θα εχει μειωση στο κοστος καυσιμων κατα περιπου 50%.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι το σχήμα (που δεν είναι και άσχημο). Το πρόβλημα είναι η τιμή και ο φόβος της "πολύπλοκης τεχνολογίας" που δεν έχει ευνοήσει ούτε τα αυτόματα αυτοκίνητα. Όσο για το οικολογικό κομμάτι, δεν νομίζω ότι είναι ψηλά στις προτεραιότητες στην Ελλάδα.
Οσο κι αν ακούγεται κάπως, άνθρακες ο θησαυρός! Μόνο οι ταξιτζήδες βγαίνουν ωφελημένοι
...το ότι δεν είναι και τόσο οικολογικά... ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ, Κ.Τ.Λ. ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ORIGINAL, ΟΧΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ, Κ.Τ.Λ. οι τιμές των μπαταριών και η αντοχή τους σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλα οχήματα...