ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το downsizing & η Gemera με τα 1.400+ άλογα

 Σχολιάστε 
30.914 Επισκέψεις στο άρθρο
Θυμίζουμε ότι το supercar Koenigsegg Gemera είναι το ισχυρότερο 3κύλινδρο μοντέλο. Στην εισαγωγική του έκδοση αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 800+ ίππων και ένα τρικύλινδρο twin-t

Θυμίζουμε ότι το supercar Koenigsegg Gemera είναι το ισχυρότερο 3κύλινδρο μοντέλο. Στην εισαγωγική του έκδοση αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 800+ ίππων και ένα τρικύλινδρο twin-turbo μοτέρ βενζίνης και προσφέρει 1.400+ άλογα και 1.850 Nm ροπής.

Η μόδα του downsizing συνδυάζει μικρότερο κυβισμό και κατανάλωση στα ίδια άλογα

Η υποχρέωση των εταιρειών να «ρίξουν» τις καταναλώσεις των μοντέλων τους και να πετύχουν χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα φέρει σε λίγα χρόνια την καθολική επικράτηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό δεν ήταν, όμως, το μόνο μέτρο προς μία πιο «πράσινη» αυτοκίνηση. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε (και κινείται ακόμη) το downsizing, η λογική μείωσης του κυβισμού που φέρνει τα παρακάτω αποτελέσματα:
  • Μικρότερο κυλινδρισμό
  • Περισσότερη ισχύς
  • Λιγότερους ρύπους και χαμηλότερη κατανάλωση
Η μείωση στη χωρητικότητα ενός κινητήρα, συνεπάγεται και μικρότερες απώλειες. Αν βάλουμε στην εξίσωση και το turbo, τότε επιτυγχάνεται και αύξηση της απόδοσης. Με την υπερτροφοδότηση, αυξάνεται με τρόπο θεαματικό τόσο η θερμική όσο και η ογκομετρική απόδοση ενός κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτός να διατηρεί τη δύναμη και τη ροπή σε σύγκριση με έναν μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα.

Ο μικρότερος κυλινδρισμός έφερε τα 3κυλινδρα μοτέρ - Φτάνουν μέχρι και τα 600 άλογα

Ο μικρότερος κυλινδρισμός είχε ως αποτέλεσμα και την εμφάνιση 3κύλινδρων μοτέρ. Με βασικότερο πλεονέκτημά τους την χαμηλότερη κατανάλωση, οι 3κύλινδροι κινητήρες (ατμοσφαιρική και turbo) εμφανίζονται σχεδόν αποκλειστικά σε μικρά οχήματα. Τα αυτοκίνητα που (πρέπει να) καλύπτουν το minimum των μετακινήσεών μας σε μικρό κόστος χρήσης. Όσο ανεβαίνουμε segment βλέπουμε και τους κλασικούς 4κύλινδρους, όμως σίγουρα οι 3κύλινδροι είναι μία τάση καθιερωμένη.
 
Για αυτό και υπάρχουν συγκεκριμένα 3κύλινδρα μοτέρ που έχουν μείνει στην ιστορία. Μία τέτοια περίπτωση υπήρξε ο 1,0 EcoBoost των 140 ίππων. Πριν ακόμη εμφανιστεί το mild hybrid της Ford, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτέλεσε το 2014 τον πιο ισχυρό σε άλογα 3κύλίνδρο παραγωγής. Και μην νομίζετε ότι οι ίπποι τους είναι λιγοστοί. Η αυτοκίνηση έχει κάνει... θαύματα. Θυμίζουμε το supercar Koenigsegg Gemera είναι το ισχυρότερο 3κύλινδρο μοντέλο. Διαθέσιμο δύο εκδόσεις, στην εισαγωγική του αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 800+ ίππων και ένα τρικύλινδρο twin-turbo μοτέρ βενζίνης και προσφέρει 1.400+ άλογα και 1.850 Nm ροπής.

Σελίδα 1Τι διαφορές έχει ένας 3κύλινδρος με έναν 4κύλινδρο κινητήρα;
Σελίδα 2Το downsizing & η Gemera με τα 1.400+ άλογα
Σελίδα 3Ποια τα πλεονεκτήματα κάθε κινητήρα
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS