Μικρομεσαία: Από 3,8 δλ.
77.786 Επισκέψεις στο άρθρο
5 Φωτογραφίες »
Το Audi RS3 των 400 ίππων έχει 0-100 σε 3,8 δλ, επίδοση που αντιστοιχεί σε supercar 3πλάσιας τιμής.
Audi RS3: Με 0-100 supercar!
Δυνατές συγκινήσεις και καυτές επιδόσεις υπόσχεται η κορυφαία έκδοση του τρέχοντος Audi A3 (έχει παρουσιαστεί ήδη το καινούργιο), το RS3 Sportback των 400 ίππων. Tο 0-100 των 3,8 δλ. αντιστοιχεί σε supercar. H νέα superwow Mercedes-AMG 45 S 4MATIC+ παρά την εκπληκτική απόδόση των 421 ίππων από τον 2λιτρο turbo κινητήρα της, ακολουθεί με 4,1 δλ. για το 0-100. Στην τρίτη θέση είναι ακόμη ένα Audi, το S3 των 300 ίππων (4,8 δλ) μια ανάσα μπροστά από την Mercedes-AMG 35 4MATIC (4,9 δλ). Κάτω από τα 6,0 δλ. βλέπουμε το Renault Megane RS (5,9 δλ.) και το Honda Civic Type R (5,8 δλ.). Σε πιο καθημερινές μικρομεσαίες προτάσεις, ξεχωρίζουμε το Honda Civic 1,5 VTEC Turbo (7,7 δλ), το νέο VW Golf 1,5 eTSI (8,3 δλ), το Ford Focus 1,5 Ecoboost (8,4 δλ), αλλά και την Toyota Corolla Hybrid 180 PS (8,5 δλ) μαζί με το Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS. Κάτω από το όριο των 10,0 δλ υπάρχουν αρκετά μοντέλα, από τα οποία ξεχωρίζουμε τη νέα Toyota Corolla 1,2 turbo 115 PS και το Renault Megane 1,3 TCe 140 PS με 9,7 δλ (το γαλλικό μοντέλο θα μπορούσε καλύτερα αν υπήρχε δυνατότητα απενεργοποίησης του αντισπίν), το SEAT Leon 1,5 TGI (9,4 δλ) που κινείται και με φυσικό αέριο, το Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS (9,2 δλ) και η Mercedes-Benz A180 (9,0 δλ).
info
Η διαδικασία για το 0-100 είναι σχετικά απλή, αλλά και σύνθετη ταυτόχρονα. Για την επίτευξη του καλύτερου χρόνου ο οδηγός πρέπει να κάνει δυναμική εκκίνηση, αλλά χωρίς έντονο σπινάρισμα (με το αντισπιν απενεργοποιημένο πετυχαίνουμε τον καλύτερο χρόνο) και ταυτόχρονα να αλλάζει σχέσεις ψηλά, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κόφτης. Χωρίς κατάλληλα όργανα δεν μπορεί να κάνει κάποιος σωστή μέτρηση. Το… «με το μάτι» δεν παίζει! Αυτονόητο είναι πως καλό 0-100 δεν μπορεί να γίνει σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, που ευνοεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών. Εξαιρούνται τα τετρακίνητα…
Fiat Tipo στα diesel
Βαρύτερα και φυσικά με μικρότερες ιπποδυνάμεις, τα πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση, το Fiat Tipo με τον ισχυρό 1.600άρη Multijet κινητήρα των 120 ίππων του σημειώνει την καλύτερη επίδοση με 9,5 δλ. για την μέτρηση 0-100. Το επόμενο πιο γρήγορο που έχουμε μετρήσει είναι το Hyundai i30 με τον 1.600άρη κινητήρα των 115 ίππων και ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT7 (9,7 δλ). Ακολουθεί το χειροκίνητο Hyundai i30 με τον ίδιο κινητήρα, αλλά 136 άλογα, όπως και το Ford Focus 1,5 Ecoblue των 120 ίππων (9,8 δλ). Κάτω από τα 10 δλ είναι και το Peugeot 308 1,5 BlueHDi των 130 ίππων με 9,9 δλ.
info
Σε γενικές γραμμές ένα μακρύ κιβώτιο βοηθά το 0-100, αφού οι αλλαγές σχέσεων περιορίζονται και έτσι δεν χάνεται χρόνος. Ένα κοντό χειροκίνητο κιβώτιο απαιτεί περισσότερες αλλαγές μέχρι τα 100 χλμ επιβαρύνοντας τη διαδικασία. Ένα τετρακίνητο όχημα σαφώς και έχει πλεονέκτημα έναντι των δικίνητων, αφού δεν σπινάρει, ενώ ένα πισωκίνητο πλεονεκτεί έναντι ενός προσθιοκίνητου, αφού επιταχύνοντας «κάθεται» πίσω εξασφαλίζοντας πρόσφυση στους τροχούς.
5 Φωτογραφίες »
Το Ford Focus 1,5 Ecoboost των 150 ίππων είναι ένα από τα γρηγορότερα mainstream μικρομεσαία μοντέλα έχοντας 0-100 της τάξης των 8,4 δλ.
info
Η διαδικασία για το 0-100 είναι σχετικά απλή, αλλά και σύνθετη ταυτόχρονα. Για την επίτευξη του καλύτερου χρόνου ο οδηγός πρέπει να κάνει δυναμική εκκίνηση, αλλά χωρίς έντονο σπινάρισμα (με το αντισπιν απενεργοποιημένο πετυχαίνουμε τον καλύτερο χρόνο) και ταυτόχρονα να αλλάζει σχέσεις ψηλά, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κόφτης. Χωρίς κατάλληλα όργανα δεν μπορεί να κάνει κάποιος σωστή μέτρηση. Το… «με το μάτι» δεν παίζει! Αυτονόητο είναι πως καλό 0-100 δεν μπορεί να γίνει σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, που ευνοεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών. Εξαιρούνται τα τετρακίνητα…
Fiat Tipo στα diesel
Βαρύτερα και φυσικά με μικρότερες ιπποδυνάμεις, τα πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση, το Fiat Tipo με τον ισχυρό 1.600άρη Multijet κινητήρα των 120 ίππων του σημειώνει την καλύτερη επίδοση με 9,5 δλ. για την μέτρηση 0-100. Το επόμενο πιο γρήγορο που έχουμε μετρήσει είναι το Hyundai i30 με τον 1.600άρη κινητήρα των 115 ίππων και ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT7 (9,7 δλ). Ακολουθεί το χειροκίνητο Hyundai i30 με τον ίδιο κινητήρα, αλλά 136 άλογα, όπως και το Ford Focus 1,5 Ecoblue των 120 ίππων (9,8 δλ). Κάτω από τα 10 δλ είναι και το Peugeot 308 1,5 BlueHDi των 130 ίππων με 9,9 δλ.
info
Σε γενικές γραμμές ένα μακρύ κιβώτιο βοηθά το 0-100, αφού οι αλλαγές σχέσεων περιορίζονται και έτσι δεν χάνεται χρόνος. Ένα κοντό χειροκίνητο κιβώτιο απαιτεί περισσότερες αλλαγές μέχρι τα 100 χλμ επιβαρύνοντας τη διαδικασία. Ένα τετρακίνητο όχημα σαφώς και έχει πλεονέκτημα έναντι των δικίνητων, αφού δεν σπινάρει, ενώ ένα πισωκίνητο πλεονεκτεί έναντι ενός προσθιοκίνητου, αφού επιταχύνοντας «κάθεται» πίσω εξασφαλίζοντας πρόσφυση στους τροχούς.
Σελίδα 1 | Οι πραγματικές μετρήσεις 0-100 χλμ./ώρα σε πάνω απο 330 μοντέλα |
Σελίδα 2 | Μικρά: Από μόλις 6,3 δλ. |
Σελίδα 3 | Μικρά crossover: Από 4,9 δλ. |
Σελίδα 4 | Μικρομεσαία: Από 3,8 δλ. |
Σελίδα 5 | Μικρομεσαία SUV: Από 5,7 δλ. |
Σελίδα 6 | Μεγάλα SUV: Από 5,1 δλ. |
Σελίδα 7 | Μίνι: Από μόλις 6,9 δλ. |
Σελίδα 8 | Μεσαία & Λιμουζίνες: Από 5.0 δλ.! |
Σελίδα 9 | Oι δυναμίτες της 5ετίας: Από 3.0 δλ.! |
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.