Το DS 7 Crossback Ε-ΤΕΝSE, του οποίου ο 1,6 turbo κινητήρας και οι 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 300 ίππους, έχει την κορυφαίο επίδοση στο 0-100 για την κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.
Το plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-TENSE εντυπωσιάζει
Μια από τις πρόσφατες δοκιμές μας ήταν και αυτή του plug-in υβριδικού DS 7 Crossback E-TENSE, το οποίο εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του σε συνδυασμό μάλιστα με χαμηλή κατανάλωση. Διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες και έναν turbo κινητήρα 1,6 λτ. αποδίδοντας συνολικά 300 άλογα και όταν ο οδηγός το επιδιώξει επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε μόνο 5,7 δλ! Εκτός φυσικά από τα 6,3 δλ, που χρειάζεται το Audi Q3 Sportback 45 TFSI, αίσθηση προκαλούν και τα 6,8 δλ. του αμιγώς ηλεκτρικού Audi e-tron 55 quattro των 408 ίππων! Υπάρχουν αρκετά μοντέλα κάτω από το… ενδιαφέρον όριο των 10 δλ για το 0-100 από τα οποία ξεχωρίζουμε τη νέα Mercedes GLB 200 των 163 ίππων (8,0 δλ.), το Nissan Qashqai 1,33 DIG-T με τα 160 άλογα και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (8,3 δλ), το νέο Toyota C-HR με το 2λιτρο υβριδικό σύστημα των 184 ίππων (8,4 δλ.), το ανανεωμένο Κia Sportage 1,6 T-GDI των 177 ίππων (8,5 δλ), αλλά και το Mitsubishi Eclipse Cross 1,5T 150 PS (8,8 δλ) και Citroen C5 Aircross 1,6 PureTech 180 PS με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (8,9 δλ).
Και τα diesel έχουν ψυχή Diesel και μικρομεσαίο crossover/SUV είναι αρκετά συνηθισμένος συνδυασμός λόγω της ροπής και της οικονομίας, που προσφέρει το συγκεκριμένο καύσιμο. Την καλύτερη επίδοση στο 0-100 έχει σημειώσει η τετρακίνητη BMW X2 xDrive25d (7,4 δλ) των 231 ίππων και των 450 Nm ροπής από τον 2λιτρο κινητήρα με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Κάτω από τα 9 δλ. Βλέπουμε επίσης την BMW X1 xDrive20d (8,4 δλ), αλλά και το Volvο ΧC40 D4 AWD των 190 ίππων (8,6 δλ). Κάτω από 10,0 δλ συναντάμε το SEAT Ateca 2,0 TDI 150 PS 4DRIVE (9,1 δλ), το C5 Aircross 2,0 BlueHDi 180 PS EAT8 (9,2 δλ), το VW Tiguan 2,0 TDI 150 PS (9,3 δλ), την Jaguar E-Pace D180 (9,6 δλ.) και το Audi Q3 Sportback 35 TDI (9,7 δλ).
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.