Μεγάλα SUV: Από 5,1 δλ.
77.893 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
H πανέμορφη Alfa Romeo Stelvio Q4 2,0 turbo των 280 ίππων είναι και η πιο εκρηκτική ανάμεσα στα βενζινοκίνητα μεγάλα crossover/SUV πραγματοποιώντας το 0-100 σε μόλις 5,8 δλ.
Η εκρηκτική Stelvio ξεχωρίζει στα μεγάλα SUV
Στα μεγάλα crossover/SUV η κομψή Alfa Romeo Stelvio είναι και η πιο εκρηκτική αν μιλάμε για την τετρακίνητη έκδοση Q4 με τον 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 280 ίππων. Το ιταλικό μοντέλο καταφέρνει σε συνδυασμό και με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο να πετύχει χρόνο 5,8 δλ. για το 0-100. Ακριβώς 1 δλ πιο αργό είναι το Range Rover Evoque HSE Si4, που σημειώνει τον ίδιο χρόνο με το Range Rover Velar P300 SE. Αξίζει να σημειωθεί και η επίδοση της πανέμορφης Mercedes-Benz GLC 200 Coupe (8,5 δλ.), αλλά και του 4Χ4 υβριδικού Toyota RAV4 (9,0 δλ.).
Στα diesel τώρα την καλύτερη επίδοση σημειώνει το εντυπωσιακό Audi SQ7 των 435 ίππων με 5,1 δλ. ενώ με 5,4 δλ ακολουθει το Audi SQ5 των 347 ίππων με 5,4 δλ.
info
Έχοντας κάνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση ένα τρικ για την εξοικονόμηση και του τελευταίου δέκατου είναι η αλλαγή σχέσης χωρίς άφημα του γκαζιού. Το λεγόμενο power shifting φυσικά απαιτεί προσοχή και εξοικείωση ειδικά με τον λεβιέ του κιβωτίου, αφού ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο (αντί για ανέβασμα σε 4η επιλογή 2ας π.χ). Επίσης κάποια turbo μοντέλα από μόνα τους αν ο οδηγός δεν αφήσει το γκάζι στην αλλαγή της σχέσης κάνουν ένα αυτόματο μικρό cut off, που δεν ευνοεί την επιτάχυνση.
4 Φωτογραφίες »
To Αudi SQ7 των 435 είναι το πιο γρήγορο πετρελαιοκίνητο μεγάλο crossover/SUV κάνοντας το 0-100 σε 5,1 δλ.
Στα diesel τώρα την καλύτερη επίδοση σημειώνει το εντυπωσιακό Audi SQ7 των 435 ίππων με 5,1 δλ. ενώ με 5,4 δλ ακολουθει το Audi SQ5 των 347 ίππων με 5,4 δλ.
info
Έχοντας κάνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση ένα τρικ για την εξοικονόμηση και του τελευταίου δέκατου είναι η αλλαγή σχέσης χωρίς άφημα του γκαζιού. Το λεγόμενο power shifting φυσικά απαιτεί προσοχή και εξοικείωση ειδικά με τον λεβιέ του κιβωτίου, αφού ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο (αντί για ανέβασμα σε 4η επιλογή 2ας π.χ). Επίσης κάποια turbo μοντέλα από μόνα τους αν ο οδηγός δεν αφήσει το γκάζι στην αλλαγή της σχέσης κάνουν ένα αυτόματο μικρό cut off, που δεν ευνοεί την επιτάχυνση.
Σελίδα 1 | Οι πραγματικές μετρήσεις 0-100 χλμ./ώρα σε πάνω απο 330 μοντέλα |
Σελίδα 2 | Μικρά: Από μόλις 6,3 δλ. |
Σελίδα 3 | Μικρά crossover: Από 4,9 δλ. |
Σελίδα 4 | Μικρομεσαία: Από 3,8 δλ. |
Σελίδα 5 | Μικρομεσαία SUV: Από 5,7 δλ. |
Σελίδα 6 | Μεγάλα SUV: Από 5,1 δλ. |
Σελίδα 7 | Μίνι: Από μόλις 6,9 δλ. |
Σελίδα 8 | Μεσαία & Λιμουζίνες: Από 5.0 δλ.! |
Σελίδα 9 | Oι δυναμίτες της 5ετίας: Από 3.0 δλ.! |
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.