Βάλαμε μαζί τα μεσαία μοντέλα και τις λιμουζίνες, που κυκλοφορούν και έχουμε δοκιμάσει. To Αudi A7 Sportback 3,0 TFSI και η Mercedes CLS 450 ξεχωρίζουν. Αμφότερα τα πολυτελή μοντέλα είναι τετρακίνητα με 340 και 367 άλογα αντίστοιχα σημειώνοντας χρόνο 5,0 δλ. για το 0-100. Η μοναδική Alfa Romeo Giulia Veloce των 280 ίππων ακολουθεί με 5,6 δλ, τόσο στη δικίνητη, όσο και στην τετρακίνητη έκδοση Q4. Aπό εκεί και πέρα ξεχωρίζουμε τα 5,9 δλ του VW Arteon με τα 280 άλογα και την τετρακίνηση, καθώς και τα 7,6 δλ του εντυπωσιακού Peugeot 508 1,6 PureTech 225 PS.
info Οι επιταχύνσεις από στάση είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικές για τα περισσότερα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, αφού από κατάσταση… ηρεμίας βρίσκονται ξαφνικά να αντιμετωπίζουν τεράστιες επιβαρύνσεις. Λάστιχα, δίσκος συμπλέκτη, κιβώτιο και ημιαξόνια είναι τα άμεσα εμπλεκόμενα και επιβαρυνόμενα μέρη. Είναι λογικό πως φθορά σε αυτά τα μέρη έχει άμεση αρνητική επίπτωση και πως η άριστη κατάστασή τους ευνοεί προφανώς την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.
Μεγάλη εντύπωση μου κάνει που το ατμοσφαρικό Mazda2 με τα 90 άλογα, άφησε πίσω του όλα τα 3κύλινδρα τούρμπο μέχρι 125 άλογα. Ενδιαφέρον θα είχε και ένα συγκριτικό με τις ρεπρίζ αυτών.