Η Genesis πρόσθεσε ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της, παρουσιάζοντας την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του GV70, το οποίο και αποκαλεί Electrified GV70.
Στο τέλος του 2020 η Genesis είχε προχωρήσει στην αποκάλυψη του GV70 και σήμερα, περίπου ένα χρόνο μετά η κορεατική μάρκα ηλέκτρισε το μοντέλο προσθέτοντας στην γκάμα του την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση την οποία ονομάτισε ανεπίσημα, απλά για να ξεχωρίζει ως Electrified GV70.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του SUV, GV70 ακολουθεί τα βήματα του σεντάν G80 το οποίο είχε ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, λίγο νωρίτερα φέτος, λαμβάνοντας και αυτό ηλεκτρική παραλλαγή. Θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες αγορές από το επόμενο έτος χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν υπάρξει περισσότερες πληροφορίες για τις αγορές αλλά και για την τιμολόγησή του.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 490 άλογα
Το Genesis Electrified GV70 τροφοδοτείται από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που συνδυάζονται για να αποδώσουν 490 άλογα και 700 Nm ροπής σε λειτουργιά Boost. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Η Genesis δεν αποκάλυψε τη χωρητικότητα της μπαταρίας του SUV, αλλά επιβεβαίωσε ότι χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 400V/800V όπως το μικρότερο GV60 και το Hyundai Ioniq 5. Απαιτούνται μόλις 18 λεπτά για να φορτιστεί η μπαταρία από 10 τοις εκατό έως 80 τοις εκατό όταν συνδέεται σε ταχυφορτιστή 350 kW. Το Electrified GV70 μπορεί να διανύσει 400 χλμ. ανά φόρτιση στον κορεατικό κύκλο δοκιμών.
Μικρές αλλαγές μέσα και έξω
Από οπτική άποψη, δεν διαφοροποιείται πολύ το Electrified GV70 από το τυπικό GV70. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η τοποθέτηση μιας αναθεωρημένης γρίλιας G-Matrix που φιλοξενεί την κρυφή θύρα φόρτισης. Φυσικά από το πίσω μέρος απουσιάζουν οι απολήξεις της εξάτμισης.
Τέλος στο εσωτερικό έχουν γίνει μικρές αλλαγές, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη του μπουτόν Boost στο τιμόνι, ενώ η Genesis αναφέρει πως έχει χρησιμοποιήσει πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.
Ηλεκτρική έκδοση του Genesis GV70! -Το Genesis Electrified GV70 έκανε ντεμπούτο με 490 άλογα και 700 Nm ροπής. - Αυτονομία για 400 χλμ, φορτίζει από 10% έως 80% σε 18 λεπτά. -Μικρές αλλαγές μέσα και έξω σε σχέση με το τυπικό GV70. Τwin-turbo V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων με 380 ίππους ή το ηλεκτρικό με 490 άλογα; Τι θα επέλεγες;