Στο εσωτερικό του 208 η ποιότητα των υλικών βαδίζει σε premium μονοπάτια. Στάνταρ η οθόνη αφής των 10 ιντσών.
Στην καμπίνα των μοντέλων μας τώρα, θα ξεχωρίσουμε την αίσθηση πολυτέλειας που δίνει το 208 με το πάντα ενδιαφέρον i-cockpit, τα τύπου πιάνο μπουτόν και τα ποιοτικά στην αφή υλικά (μαλακά με συναρμογή χωρίς τριγμούς). Μαλακά υλικά θα συναντήσουμε και στο Corsa, με τη στιβαρότητα της συναρμολόγησης να ικανοποιεί και το φινίρισμα να κυμαίνεται σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Κοινό στοιχείο και στα δύο μοντέλα η 10άρα οθόνη αφής με τον ημιψηφιακό πίνακα οργάνων.
Φουλ digital είναι πάντως το εσωτερικό του i20, με δύο μεγάλες οθόνες και 10,25 και 8 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων αντίστοιχα. Από την άλλη, στο i20 επιλέχθηκαν αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, καλής ποιότητας και συναρμολόγησης. Το Yaris από την πλευρά του ποιοτικά παίρνει αρκετά καλό βαθμό, με το ταμπλό να είναι ντυμένο με μαλακό πλαστικό και το σύνολο να δηλώνει έτοιμο να αντέξει πολλά χρόνια χωρίς τριγμούς. Παράλληλα το Yaris καινοτομεί με την (στάνταρ) τοποθέτηση αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, ώστε να μην χτυπούν μεταξύ τους οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Το C3 απέναντι στον ανταγωνισμό έχει να αντιπαρατάξει μια λιτή και μοντέρνα σε διάκοσμο εμφάνιση, αποκλειστικά από σκληρά στην αφή υλικά, ενώ ιδιαίτερο είναι το head-up display που προβάλει όλες τις πληροφορίες σε μια μακρόστενη επιφάνεια, η οποία έτσι θυμίζει ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στη δεύτερη έκδοση που συγκρίνουμε στο κέντρο του ιδιαίτερου αρχιτεκτονικά (χωρίζεται σε τρία επίπεδα) ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Τέλος, η κατασκευή ικανοποιεί στη συναρμολόγησή της, αποτελούμενη, αλλά καλής ποιότητας, προκειμένου να κρατηθεί το κόστος κατασκευής χαμηλά.