.jpg)
Το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από το ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Το νέο Citroen C3 πέρα από την ελκυστική τιμή του, θέλει να κερδίσει το κοινό και με την ανάρτηση Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια και δίνουν στους επιβάτες την αίσθηση πως κυλούν στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος. Αναμφισβήτητα είναι το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας και παράλληλα σε σχέση με τους 4 βασικούς ανταγωνιστές είναι το μοντέλο που θα αντέξει και την light εκτός δρόμου περιπέτεια.

Το Yaris σε κάθε έκδοση εξασφαλίζει άνεση στους επιβάτες, με καλό φιλτράρισμα των ανωμαλιών, ποιοτική κύλιση και κορυφαία ευελιξία.
Το άλλο γαλλικό μοντέλο της «παρέας», το Peugeot 208, είναι αυτό που θα βγάλει περισσότερο δυναμισμό και απόλαυση στο δρόμο. Ο λόγος; Η πλατφόρμα που είναι στιβαρή, η -όσο πρέπει- σφικτή ανάρτηση για να στρίβεις σβέλτα και το γρήγορο και καλό τιμόνι σε πληροφόρηση, τα οποία συνθέτουν ένα αποτελεσματικό και ευχάριστο προφίλ.
Δεν υστερεί σε αποτελεσματικότητα ούτε το Yaris, ωστόσο το CVT κιβώτιο δεν ευνοεί το fun to drive, είναι όμως εξαιρετικά βολικό και αγχολυτικό σε αστικές συνθήκες. Σε συνδυασμό με το καλό φιλτράρισμα των ανωμαλιών, την ποιοτική κύλιση και την κορυφαία ευελιξία, το μικρό της Toyota είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μοντέλα της ελληνικής αγοράς και με έναν all-around χαρακτήρα.
Αντίστοιχο all-around χαρακτήρα έχει και το Hyundai i20, το οποίο συνδυάζει τη σχετικά σφιχτή αίσθηση από την ανάρτηση με ουδέτερη συμπεριφορά, είναι βολικό στο χειρισμό του, έχει μαλακά πηδάλια και σύστημα διεύθυνσης με ελαφριά αίσθηση. Το οδηγικό του προφίλ συμπληρώνει το στιβαρό πάτημα στο ταξίδι και η πλήρης σουίτα συστημάτων υποβοήθησης.
Τέλος το Corsa, παρουσιάζει μια συνολικά ευχάριστη και αποτελεσματική συμπεριφορά στο δρόμο. H ανάρτησή του θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις κακοτοπιές του δρόμου, με το χαμηλό θόρυβο κύλισης να ενισχύει ακόμη περισσότερο τον τομέα της άνεσης. Ευθύβολο σε ανοιχτό δρόμο, αλλά και ένα υπάκουο μπροστινό με μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές, το γερμανικό μικρό συγκαταλέγεται στα ευχάριστα μικρά.
Σελίδα 1 | Το νέο Citroen C3 απέναντι στον ανταγωνισμό των best seller μικρών |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Tο 208 έχει premium αύρα στην καμπίνα, πιο hi-tech το i20 |
Σελίδα 3 | Χώροι: To Hyundai i20 είναι το πιο άνετο για 3 πίσω, το C3 χωράει τους ψηλότερους |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: To Toyota Yaris hybrid καίει τα μισά (1.300 ευρώ το χρόνο), σε σχέση με τα υπόλοιπα |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Τα καταφέρνει καλύτερα με τις λακκούβες το C3, πιο απολαυστικό το 208 στο δρόμο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας, Μετρήσεις, Εξοπλισμοί, Τιμές & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |