Tο υβριδικό Yaris καταφέρνει να κινείται για μεγάλο διάστημα μόνο με ρεύμα. Στη λειτουργία ECO, η κατανάλωση στην πόλη πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. και σε μικτές συνθήκες στα 4,2 λτ./100 χλμ..
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ της 5άδας των best seller είναι πως το Yaris εφοδιάζεται με φουλ υβριδικό σύνολο (116 ίππους και 141 Νm ροπής), όπως αναφέραμε παραπάνω, το οποίο λόγω της ικανότητάς του να κινείται μόνο με ρεύμα, προσφέρει εξαιρετική οικονομία (3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη και 4,5 μέση). Συγκεκριμένα σε ετήσια βάση το κόστος καυσίμου για το Yaris ανέρχεται στα 1.345 ευρώ, όταν τα υπόλοιπα 4 μοντέλα θα χρειαστούν από 2.390 ευρώ (Corsa), μέχρι και 2.832 ευρώ (i20). Επιπλέον λόγω του kickdown που κάνει το αυτόματο κιβώτιο, το Yaris έχει και τις καλύτερες ενδιάμεσες επιταχύνσεις, παρά τη σχετικά περιορισμένη του ροπή στα 141 Nm.
Το σύνολο του C3 τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές
Καλά αποθέματα ροπής (205 Nm) διαθέτει ο κινητήρας 1,2 Puretech με τα 100 άλογα, που συναντάμε στα C3, 208 και Corsa. Ένα σύνολο που δίνει την αίσθηση ότι τραβάει καλύτερα για τα 100 άλογα που έχει στα χαρτιά, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και αρπάζει καλά από χαμηλά. Το πιστοποιούν και οι μετρήσεις επιδόσεων που έδωσαν καλά νούμερα, αλλά και αυτές της κατανάλωσης όπου ανάλογα το μοντέλο δεν ξεπέρασε τα 7,0 λτ./100 χλμ.. Το συγκεκριμένο σύνολο να υπενθυμίσουμε βγαίνει και με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V.
Αντίστοιχη 48βολτη τεχνολογία (διαφορετικής υλοποίησης) μπορεί να πάρει και ο 1.0 T-GDi κινητήρας του i20, αν και στην προκειμένη περίπτωση εξετάζουμε τη μη υβριδική έκδοση του με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής. Το i20 έχει πολιτισμένη λειτουργία και θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ ο κινητήρας του είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές τόσο από στάση όσο και εν κινήσει όπως βλέπετε και στον πίνακα, με την κατανάλωση να είναι ελαφρώς πιο «τσιμπημένη» από τα υπόλοιπα μοντέλα.