Ο αστικός προσανατολισμός των τριών μοντέλων είναι εμφανής και από τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά αφού όπως φαίνεται ξεκάθαρα εστιάζουν στην οικονομία. Το νέο Hyundai i10 και το Peugeot 108 εφοδιάζονται με 3κύλινδρους κινητήρες 1,0 λίτρου με απόδοση 67 και 72 ίππων αντίστοιχα, ενώ το Fiat Panda έχει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κινητήρα (1,2 λτ.) με απόδοση 69 ίππους. Αυτός, παρά το γεγονός πως είναι 4κύλινδρος δεν διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία του, κάτι που αντίθετα συμβαίνει στο i10 λόγω και της καλύτερης ηχομόνωσής του. Τραχύτητα παρουσιάζει και ο κινητήρας του 108 σε υψηλές στροφές λειτουργίας, με αποτέλεσμα ο κινητήρας του i10 να είναι ο πιο πολιτισμένος συγκριτικά. Οι επιδόσεις είναι οριακές σε κάθε περίπτωση και ικανοποιούν για τις αστικές μετακινήσεις, με τα Panda και 108 να έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και το i10 να υπερτερεί στις επιταχύνσεις εν κινήσει.
Στο κομμάτι της κατανάλωσης που έχει και την μεγαλύτερη σημασία γιΆαυτής της κατηγορίας τα αυτοκίνητα, έχουμε ισοπαλία μεταξύ i10 και 108, με μέση τιμή πραγματικής κατανάλωσης στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Τέλος, διαφορές υπάρχουν και στις εκπομπές ρύπων, και κατΆ επέκταση στα τέλη κυκλοφορίας (το 108 δεν πληρώνει).