Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Αίσθηση πολυτέλειας στο 90% & δύο ψαρωτικές καμπίνες

 Σχολιάστε 
75.053 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2024)
Κάτω από την οθόνη αφής του Peugeot εδράζονται τα i-Toggles, μια συστοιχία 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείς να περάσετε όποια συντόμευση θέλεις.
4 Φωτογραφίες »

Κάτω από την οθόνη αφής του Peugeot εδράζονται τα i-Toggles, μια συστοιχία 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείς να περάσετε όποια συντόμευση θέλεις.

Και πόσο πολυτελής είναι η καμπίνα τους; Συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό των οικογενειακών SUV η X1 και το 3008 αξιολογούνται με κορυφαίο ποσοστό 90%. Και στις δύο περιπτώσεις μάλιστα γίνεται χρήση ακριβών υλικών από το πάνω ράφι, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.


Κορυφαία ποιότητα υλικών, εξαιρετικό φινίρισμα και άρτια συναρμογή συναντάμε στο εσωτερικό της BMW X1 με το Live Cockpit Plus (πίνακας 10,25') και την κεντρική οθόνη ελέγχου αφής (10,7').
4 Φωτογραφίες »

Κορυφαία ποιότητα υλικών, εξαιρετικό φινίρισμα και άρτια συναρμογή συναντάμε στο εσωτερικό της BMW X1 με το Live Cockpit Plus (πίνακας 10,25') και την κεντρική οθόνη ελέγχου αφής (10,7').

 
Όσον αφορά τώρα τις οθόνες που φέρουν τα δύο αυτοκίνητα, θα πούμε πως έχουν παραπλήσια φιλοσοφία. Δηλαδή BMW και Peugeot επέλεξαν ενιαία διάταξη διακόσμησης για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment (2 οθόνες δίπλα δίπλα), σε μία συνολική επιφάνεια που ξεπερνά τις 20 ίντσες. Όμορφο έξτρα για το Peugeot είναι ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, όπως και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας γιατί δεν χωρίζει οδηγό και οδηγό, αλλά απεναντίας δημιουργείται ένας καλός αποθηκευτικός χώρο για μικροπράγματα. Από την άλλη, λίγο άβολη η θέση του επιλογέα ταχυτήτων για το Peugeot 3008, μείον η απουσία ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεπτών για την BMW των 41.000 ευρώ.

Σελίδα 1Το νέο Peugeot 3008 κόντρα στη BMW X1 στα 136 PS: Ποιο SUV κερδίζει;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Αίσθηση πολυτέλειας στο 90% & δύο ψαρωτικές καμπίνες
Σελίδα 3Κινητήρες: Κερδίζει σε κατανάλωση λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας το Peugeot, καλές επιδόσεις έχουν και τα δύο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης & αθόρυβη λειτουργία, ακόμη και στα 120 χλμ./ώρα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
HUYNDAI
skoda