Κάτω από την οθόνη αφής του Peugeot εδράζονται τα i-Toggles, μια συστοιχία 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείς να περάσετε όποια συντόμευση θέλεις.
Και πόσο πολυτελής είναι η καμπίνα τους; Συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό των οικογενειακών SUV η X1 και το 3008 αξιολογούνται με κορυφαίο ποσοστό 90%. Και στις δύο περιπτώσεις μάλιστα γίνεται χρήση ακριβών υλικών από το πάνω ράφι, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.
Κορυφαία ποιότητα υλικών, εξαιρετικό φινίρισμα και άρτια συναρμογή συναντάμε στο εσωτερικό της BMW X1 με το Live Cockpit Plus (πίνακας 10,25') και την κεντρική οθόνη ελέγχου αφής (10,7').
Όσον αφορά τώρα τις οθόνες που φέρουν τα δύο αυτοκίνητα, θα πούμε πως έχουν παραπλήσια φιλοσοφία. Δηλαδή BMW και Peugeot επέλεξαν ενιαία διάταξη διακόσμησης για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment (2 οθόνες δίπλα δίπλα), σε μία συνολική επιφάνεια που ξεπερνά τις 20 ίντσες. Όμορφο έξτρα για το Peugeot είναι ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, όπως και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας γιατί δεν χωρίζει οδηγό και οδηγό, αλλά απεναντίας δημιουργείται ένας καλός αποθηκευτικός χώρο για μικροπράγματα. Από την άλλη, λίγο άβολη η θέση του επιλογέα ταχυτήτων για το Peugeot 3008, μείον η απουσία ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεπτών για την BMW των 41.000 ευρώ.