Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 1199 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 3/12 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός,+turbo Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.400-6.500 136/5.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.500-4.000 230/1.750 Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) - 29/- Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) - 55/- Start/Stop ΝΑΙ ΝΑΙ Κιβώτιο Αυτόματο κιβώτιο Steptronic Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Στους εμπρός τροχούς Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.575 1573 Eπιδόσεις - Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,0 10,2 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,7 5,3 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,0 7,1 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 208 201 Μέση εργοστασιακή 6,3-7,1 5,3 Μέση δοκιμής 9,5 8,5 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 45 55 Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 0,43 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 143 124 *εργοστασιακά στοιχεία Εξοπλισμός - τιμή BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 ESP * * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * * Σύστημα Προειδοποίησης Κόπωσης - - Σύστημα Υποστήριξης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας * * Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. - * Αερόσακοι 7 (με έναν κεντρικό) 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* */* Θερμαινόμενοι καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */- */* Εσωτερικός φωτισμός καμπίνας * * Κλιματισμός * (αυτόματος 2-ζωνικός) * (αυτόματος 2-ζωνικός) Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */* (10,7 ιντσών) */* (Panoramic i-cockpit 21 ιντσών) Ψηφιακός πίνακας οργάνων * (10,25 ιντσών) * (Panoramic i-cockpit 21 ιντσών) Σύστημα πλοήγησης * * Αισθητήρες παρκαρίσματος * (εμπρός και πίσω) * Κάμερα όπισθεν * * Ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτ-μπαγκάζ * - Είσοδος χωρίς κλειδί - - Ζάντες αλουμινίου * (17 ιντσών) * (19 ιντσών) Επισκευή Ελαστικού Κιτ Κιτ Προβολείς LED και πίσω φώτα LED LED και πίσω φώτα LED Αισθητήρες φώτων/βροχής */* LED και πίσω φώτα LED Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια 5 χρόνια Έκδοση Basic Allure Τιμή από (ευρώ) *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών Συνδέσμων, αντιστρεπτική Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αεριζόμενοι Δίσκοι 304 χλστ. Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι Δίσκοι 290 χλστ. 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,6 38 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.592/1.593 1.630/1.636 Στροφές τιμονιού 2,5 2,7 Κύκλος στροφής (μ.) 11,7 10,6 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,4/67,2 65,4/67,8 Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 205 198 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 245/45 R20 225/55 R19 Διαστάσεις (χλστ.) BMW X1 Peugeot 3008 Κεφάλι οδηγού 150 145 Κεφάλι πίσω 75 65 Πλάτος εμπρός 1.440 1450 Πλάτος πίσω 1.410 1430 Πόδια πίσω 175 200 Χώρος αποσκευών (λτ.) 540 520 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.500x1.845x1.642 4.540x1.890x1.640 Μεταξόνιο 2.692 2730 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Το νέο Peugeot 3008 κόντρα στη BMW X1 στα 136 PS: Ποιο SUV κερδίζει;Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Αίσθηση πολυτέλειας στο 90% & δύο ψαρωτικές καμπίνεςΣελίδα 3Κινητήρες: Κερδίζει σε κατανάλωση λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας το Peugeot, καλές επιδόσεις έχουν και τα δύοΣελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης & αθόρυβη λειτουργία, ακόμη και στα 120 χλμ./ώραΣελίδα 5Η γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές