Αρκετά οικονομική στο ταξίδι είναι η X1 (5,5 λτ,/100 χλμ.), στο ταξίδι όμως η κατανάλωση ξεφεύγει, προσεγγίζοντας μέχρι και τα 11 λτ./100 χλμ..
Κάτω από το καπό της BMW X1 sDrive 18i συναντάμε έναν 3κύλινδρο 1.500 turbo βενζινοκινητήρα 136 ίππων. Η απουσία κάποιου ηλεκτρικού βοηθήματος δεν ευνοεί την οικονομία καυσίμου, καθώς με εξαίρεση την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο (5,5 λτ./100 χλμ.) το γερμανικό SUV «καίει» αρκετά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (9,5 λτ./100 χλμ. σε μέσες πραγματικές συνθήκες).
Ακόμη και κάτω από τα 8 λίτρα μπορεί να πέσει η αστική κατανάλωση του 3008, χάρη στην ικανότητα του υβριδικού συστήματος να κινεί το γαλλικό SUV μόνο με ρεύμα, σε συνθήκες όπως το ξε/παρκάρισμα ή σε ήπιες εκκινήσεις.
Όσον αφορά το νέο Peugeot 3008, το μηχανικό του σύνολο φέρει τη νέα hybrid τεχνολογία του Ομίλου Stellantis. Υπάρχει ο γνωστός 1.200άρης turbo PureTech, μαζί με ένα έξτρα ηλεκτρομοτέρ με σημαντική ιπποδύναμη (21 PS). Η συνεργασία του συστήματος μειώνει τις απαιτήσεις σε καύσιμο, με το νέο 3008 να έχει μέση πραγματική κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ., δηλαδή καλύτερη σε σχέση με εκείνη της BMW.
Από εκεί και πέρα, και τα δύο SUV του συγκριτικού έχουν καλές επιδόσεις, καλύτερες σε σχέση και με τον ανταγωνισμό τους. Μικρό προβάδισμα έχει η BMW, η οποία έχει μεν ίδια ροπή (230 Nm), όμως τραβάει από πιο χαμηλές στροφές (4.400 σ.α.λ.) και μπορεί να προσπερνά σχετικά πιο γρήγορα και σε λιγότερα μέτρα συγκριτικά με το Peugeot.