Διατηρώντας το ανάλαφρο πάτημα της προηγούμενης γενιάς, το νέο 3008 παρουσιάζει ακόμα πιο ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά του, αξιοποιώντας το γρήγορο και σαφές τιμόνι, που καθοδηγεί το μπροστινό του.
Για να τοποθετήσεις ένα μοντέλο στην λίστα των premium, χρειάζεται να έχεις και την αντίστοιχη ποιότητα στο δρόμο. Όπως αυτή που παρουσιάζουν οδηγικά η BMW και το Peugeot. Με την X1 θα μπορέσεις να αξιοποιήσεις στο έπακρο τις δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, ανεξαρτήτως του πού οδηγείς. Μέσα στην πόλη, μπορεί και διαχειρίζεται άψογα τις αναταράξεις, έξω από αυτή έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20,5 εκ.) και διώχνει το άγχος μη βρεις. Τέλος, εντυπωσιακά αθόρυβη είναι στο ταξίδι και στις πιο υψηλές ταχύτητες, με το ντεσιμπελόμετρό μας να δείχνει μόλις 67,2 dB στα 12 χλμ./ώρα, ενώ λίγο πιο fun είναι όταν ανεβάσεις οδηγικό ρυθμό.
Η premium ποιότητα κύλισης είναι βασικό πλεονέκτημα της BMW X1, στην οποία θα θέλαμε στάνταρ paddles εναλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (μοχλοδιακόπτες Steptronic) όπως εκείνοι που έχει το 3008.
Αντίστοιχα σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο είναι και το Peugeot 3008. Μπορεί ο πίσω άξονας να φέρει σύστημα με αντιστρεπτική, ωστόσο οδηγικά δεν βρήκαμε ουσιαστικά ψεγάδια. Μέσα στην πόλη το γαλλικό SUV είναι άνετο, εκτός αυτής και σε πιο γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα δεν παίρνει κλίσεις, παρά έχει ουδέτερη και προβλέψιμη. Και το 3008 έχει σημαντική απόσταση από το έδαφος (19,8 εκ.), ενώ σε σχέση με τη X1 τα paddles πίσω από το τιμόνι βολεύουν όποιον θέλει χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων.