Κάνοντας και σε αυτές τις μάρκες μια μικρή ιστορική αναδρομή, η Alfa Romeo ξεκινά τις πωλήσεις της εδώ στην Ελλάδα την δεκαετία του 1950 με πρώτη επίσημη αντιπροσώπευση από την εταιρεία «Ε.Μ.Α.Ε» των Δημάκη και Στεμιτσιώτη. Το 1962 ιδρύεται η «ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ AE» με έδρα στην Λ. Συγγρού 126 (αργότερα στην Λ. Συγγρού 132). Μετά την διακοπή της συνεργασίας με την «ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ ΑΕ» από την μιλανέζικη εταιρεία, την 1η Μαΐου 1983, την αντιπροσωπεία ανέλαβε ο όμιλος του Ηλία Καμμένου, με έδρα στην Λ. Συγγρού 196. Tον Ιούλιο του 1986, η «ΕΜΙΚΟ ΑΕ» του ομίλου Κοντέλλη, εγκαινίασε νέα έκθεση της Alfa Romeo στην Λ. Κηφισίας 248. Η «ΕΜΙΚΟ» ήταν ήδη στο επίσημο δίκτυο πώλησης των ιταλικών αυτοκινήτων, με έδρα στην Εθνικής Αντιστάσεως 31 στην Θεσσαλονίκη διαθέτοντας υποκαταστήματα σε Λάρισα, Πάτρα, Γιάννενα και Καλαμάτα. Από το 1996 την διανομή των μοντέλων της Alfa Romeo ανέλαβε η «FIAT AUTO HELLAS».
Πωλήσεις της AlfaRomeo στην ελληνική αγορά Οι πωλήσεις της Alfa Romeo στην ελληνική αγορά ακολουθούν πτωτική πορεία από το 1992 έως και σήμερα. Το 1992 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την μάρκα αφού πραγματοποίησε τις υψηλότερες πωλήσεις που κατέγραψε ποτέ η μάρκα στην ελληνική αγορά έως και σήμερα. Η Alfa Romeo κατάφερε και πούλησε 8.966 μονάδες, καταλαμβάνοντας την 6η (!) θέση στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου. Ειδικότερα, η δεκαετία του 1990-99 είδε την μάρκα να πραγματοποιεί πολύ καλές πωλήσεις 5 χρονιές (πχ. 1992, 1995, 1997, 1998 και 1999) αλλά και να πηγαίνει στο ναδίρ το 1994 με 1.481 πωλήσεις. Παρόλα αυτά, την συγκεκριμένη δεκαετία η μάρκα πραγματοποιεί σε σύνολο την καλύτερη πορεία της σε σύγκριση με τις υπόλοιπες που ακολούθησαν με μέσο όρο πωλήσεων τις 4.975 μονάδες ανά χρονιά. Φυσικά σημείο αναφοράς για την μάρκα την δεκαετία αυτή είναι το λανσάρισμα στην αγορά του 156, που είχε βγει αυτοκίνητο της χρόνιας το 1998. Ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την Alfa Romeo και βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση της εικόνας της μάρκας και στην έξοδό της από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση (η μητρική εταιρεία) που βρισκόταν προηγουμένως. Με την δυναμική αισθητική του και τις υψηλές επιδόσεις του, προσέλκυσε τότε ένα σημαντικό ποσοστό υποψήφιων αγοραστών της μεσαίας κατηγορίας με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του στην ελληνική αγορά να φτάσουν τις 15.500 μονάδες.
Η επόμενη δεκαετία (2000-09) βρίσκει την Alfa Romeo να πραγματοποιεί 9 συνεχόμενες χρονιές, πτωτική πορεία, με μόνο μια θετική χρονιά το 2009 όπου και πραγματοποίησε 2.448 ταξινομήσεις. Δυστυχώς με την έλευση της οικονομικής κρίσης, η μάρκα συνέχισε την πτωτική πορεία φτάνοντας να πραγματοποιεί τριψήφιες πωλήσεις από το 2012 έως και σήμερα.
Πιθανόν οι πωλήσεις της μάρκας να ήταν ακόμα καλύτερες την περίοδο 2005-2011 αν το μοντέλο 159 είχε λανσαριστεί εξ` αρχής με τον καταπληκτικό κινητήρα της AR τον 1750TBI (άμεσο ψεκασμό και ισχύ 200hp) αντί των κινητήρων 1.9 (160hp) και 2.2 (185hp) που λανσαρίστηκαν και προερχόντουσαν τότε από την GM/Opel. Επίσης, η αργή αντικατάσταση του μοντέλου 159, με την εξαιρετική Giulia άφησε την μάρκα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (5 χρόνια) χωρίς εκπρόσωπο στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων. Και εδώ (για το συγκεκριμένο μοντέλο) θα μπορούσε να τοποθετηθεί ο κινητήρας 1.750TBI, έτσι ώστε να υπήρχε ένα οικονομικό και προσιτό μοντέλο (entry level) για το καταναλωτικό κοινό και όχι οι δίλιτροι κινητήρες που ήταν απαγορευτικοί για το ελληνικό φορολογικό σύστημα.
Τέλος, σημαντικό είναι να αναφερθεί το γεγονός ότι το 1990 η μάρκα πρόσφερε στο καταναλωτικό κοινό 4 μοντέλα (33, 75, 164 και Spider) και στο τέλος του 2023 τα μοντέλα που προσφέρει είναι πλέον 3 (Tonale, Guillia, και Stelvio).