Όσον αφορά το brand name της Abarth αυτό ήταν γνωστό στο χώρο των βελτιωτών-κατασκευαστών, ετοιμάζοντας ειδικές και αγωνιστικές εκδόσεις των Fiat για σχεδόν 70 χρόνια. Κάποια μοντέλα της Fiat σε ειδικές εκδόσεις ονομαζόντουσαν Abarth όπως ήταν το Fiat Cinquecento Abarth, Fiat Seicento Abarth, το Fiat Stilo Abarth, κτλ. Το 2007 η διοίκηση της Fiat Ιταλίας αποφάσισε την αναγέννηση του σήματος ως ξεχωριστό και αυτόνομο brand μέσα στον όμιλο της Fiat. Στην Ελλάδα οι πρώτες πωλήσεις της μάρκας ήρθαν το 2008.
Πωλήσεις της μάρκας Abarth στην ελληνική αγορά Η Abarth έχει να επιδείξει περισσότερες διψήφιες από τριψήφιες πωλήσεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, μιας και στις καλύτερες στιγμές της είχε μόνο 2 μοντέλα να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό (500 και Gr. Punto), ενώ σήμερα προσφέρει μόνο ένα μοντέλο (το 500 σε διάφορες version). Οι καλύτερες χρονιές της ήταν λίγο πριν την οικονομική κρίση, δηλαδή το 2008 και το 2009 όπου πούλησε 250 και 111 αυτοκίνητα αντίστοιχα.
Πιθανόν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει περισσότερες πωλήσεις αν έμπαινε το σήμα του σκορπιού και σε άλλα επιτυχημένα μοντέλα της Fiat όπως το Bravo 2ης γενιάς, το Tipo 2ης γενιάς ή το 500Χ.