Η Toyota επέκτεινε την γκάμα του RAV4 με έκδοση GR Sport, η οποία δίνει στο αυτοκίνητο μοναδικές αισθητικές επεμβάσεις και στυλ. Σε hybrid και Plug-in hybrid εκδόσεις έως 306 άλογα.
Το Toyota RAV4 βρισκόταν πάντα στην αιχμή των εξελίξεων από τότε που η μάρκα είχε την ιδέα για δημιουργήσει ένα ευκολοδήγητο και εξαιρετικά ευέλικτο SUV σχεδόν πριν από 30 χρόνια. Σήμερα, το RAV4 κατατάσσεται σταθερά ανάμεσα στα αυτοκίνητα, SUV ή μη, με τις υψηλότερες πωλήσεις στον κόσμο και τώρα η Toyota ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του μοντέλου με μια νέα έκδοση με όνομα GR Sport, η οποία συνοδεύεται από στυλ και χαρακτηριστικά εξοπλισμού που εκφράζουν σπορ και κομψότητα, εμπνευσμένα από την TOYOTA GAZOO Racing. Θυμίζουμε πως GR Sport εκδόσεις έχουν ήδη λάβει τα Yaris, Yaris Sport, Corolla, C-HR και Hilux.
To RAV4 GR Sport θα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στα piano black μαύρα προστατευτικά πάνω από τους θόλους των τροχών, τις μαύρες πλαϊνές ποδιές, το μαύρο φινίρισμα στα ελαφρώς μεγαλύτερα φώτα ομίχλης, τη μοναδική GR γρίλια και τα διακριτικά GR λογότυπα μπροστά και πίσω. Ακόμη, η GR Sport έκδοση του RAV4 λαμβάνει πίσω προφυλακτήρα με σκούρο γκρι φινίρισμα και ειδικό φινίρισμα στο πίσω παρμπρίζ, ενώ επίσης το RAV4 στην έκδοση αυτή, εξοπλίζεται με ένα νέο σετ από 19άρες πιο ελαφριές μαύρες ζάντες που έχουν φινιριστεί μέσω μιας νέας ειδικής τεχνικής.
Η παλέτα χρωμάτων του RAV4 GR Sport περιλαμβάνει τις βαφές Platinum White Pearl, Flame Red, Attitude Black, Silver και Grey metallic και Dark Blue. Όλα τα χρώματα εκτός από το Attitude Black είναι διαθέσιμα σε δίτονο χρωματισμό.
Με δύο οθόνες και φουλ σε εξοπλισμό
Περνώντας στο εσωτερικό, η σπορτίφ διάθεση της έκδοσης εκδηλώνεται μέσω των σπορ μπροστινών καθισμάτων που είναι επενδυμένα με suede και συνθετικό δέρμα, των λογοτύπων GR στα προσκέφαλα, τα πατάκια και το τιμόνι και τις ασημένιες ραφές στα καθίσματα, το τιμόνι, τον επιλογέα. Έντονο είναι το τεχνολογικό προφίλ της έκδοσης αφού στο εσωτερικό υπάρχουν δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες, μία μεγέθους 10,5 ιντσών για το σύστημα infotainment και μία 12,3 ιντσών οθόνη για τον πίνακα οργάνων, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρικώς ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, μια νέα έκδοση του συστήματος Panoramic View Monitor και μιας καλύτερης ψηφιακής πίσω κάμερας.
Η κεντρική οθόνη είναι συμβατή με Apple CarPlay (ασύρματα ή ενσύρματα) και Android Auto (ενσύρματα) και περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με το RAV4 GR Sport λέγοντας «Hey Toyota» και να του δώσουν εντολή να προσαρμόσει ανάλογα το σύστημα κλιματισμού, να κλείσει ή να ανοίξει τα παράθυρα κτλ. Τέλος, μέσω της εφαρμογής MyT, o ιδιοκτήτης μπορεί να ελέγξει εάν έκλεισε φεύγοντας όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου του, εάν το κλείδωσε κτλ ή επίσης, μεταξύ άλλων, μπορεί να επίσης να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού ώστε να ψύξει ή να θερμάνει την καμπίνα πριν αυτός μπει μέσα στο αυτοκίνητο. Φυσικά, όποτε το επιθυμεί, ο ιδιοκτήτης μπορεί να ελέγξει πότε έγινε το τελευταίο service αλλά και να τσεκάρει πόση βενζίνη έχει μέσα το ρεζερβουάρ του.
Υβριδικό με 222 ή Plug-in υβριδικό με 306 PS
Η GR Sport έκδοση μπορεί να συνδυαστεί είτε με το υβριδικό RAV4 των 222 ίππων (με τιμή από 52.650 ευρώ στην Ελλάδα) είτε με την RAV4 Plug-in Hybrid με τα 306 άλογα (61.570 ευρώ). Καρδιά του υβριδικού συνόλου είναι ένας 2,5 λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας, ο οποίος επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα, με τη μάρκα να ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,8 λίτρα/100 χλμ.
Από την άλλη, η Toyota ανακοινώνει πως το Plug-in υβριδικό RAV4 GR Sport μπορεί να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα και ότι πλέον προσφέρει 50% περισσότερη ισχύ όταν το αυτοκίνητο τρέχει με 60 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 75 χιλιόμετρα και η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να φτάσει, όταν κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, είναι 135 χλμ./ώρα.
Το RAV4 GR Sport εξοπλίζεται ως στάνταρ με ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης AWD-i που προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου, πιο ήσυχη κίνηση στις υψηλές ταχύτητες και καλύτερη πρόσφυση σε γλιστερό οδόστρωμα. Η μάρκα αναφέρει επίσης ότι στην GR έκδοση, η ανάρτηση είναι πιο σφικτή, ώστε να προσφέρει καλύτερα κρατήματα στις στροφές και πιο fun to drive οδηγικά χαρακτηριστικά.