To Arteon έρχεται να διαδεχθεί το Passat CC στην κατηγορία των τετράθυρων κουπέ και χωρίς αμφιβολία είναι το πιο όμορφο και high-tech μοντέλο της VW σήμερα. Γιατί όμως τα καλά νέα αφορούν μόνο όσους έχουν βάθος στην τσέπη τους;
Επιτέλους, ένα σύγχρονο VW, το οποίο δείχνει και είναι χάρμα οφθαλμών. Και χωρίς ίχνος κολακείας, το Arteon κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν με ευκολία ακόμη και στην έκδοση Elegance της δοκιμής, όπου η ζυγαριά γέρνει προς την μεριά της κομψότητας σε αντίθεση με την R-Line, που δίνει βάρος στην «αγριάδα», όπως αυτή εκφράζεται κυρίως από τους κραυγαλέους αεραγωγούς στον μπροστινό προφυλακτήρα. Όπως και να έχει, το VW Arteon αδικείται εν μέρει από τις φωτογραφίες μιας και από κοντά είναι πολύ πιο εντυπωσιακό. Το τι είναι το Arteon δεν χρειάζεται ανάλυση. Μάτια έχεις και βλέπεις φίλε αναγνώστη: Αυτό είναι το νέο μεσαίο τετράθυρο κουπέ της VW, που πήρε τη θέση των πάλαι ποτέ Passat CC και CC. Μην χαρείς πάντως για το όνομα, που κάλλιστα θα μπορούσε να παραπέμπει στο ελληνικό «άρτιον». Η ίδια η γερμανική φίρμα κάνει λόγο για «πάντρεμα» των λέξεων art (τέχνη) και την κατάληξη eon (που προσδίδει έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα στο όνομα). Σε κάθε περίπτωση το Arteon έχει απίθανη σιλουέτα, που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το πρωτότυπο Sport Coupe Concept GTE. Εξέχον χαρακτηριστικό είναι η τεράστια μάσκα, που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος και δημιουργεί ένα ενιαίο σύνολο με τα φώτα. Εντυπωσιακή είναι η τετράδα των «νεύρων» δεξιά και αριστερά του χαμηλού καπό, ενώ το βλέμμα μαγνητίζουν μια σειρά από λεπτομέρειες όπως τα φουσκωμένα φτερά, οι τονισμένοι και μυώδεις πίσω ώμοι, η κλίση της οροφής, η εσοχή χαμηλά στα πλευρά, οι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα απολήξεις της εξάτμισης και οι 4, χωρίς πλαίσιο, πόρτες επιβατών.
Ακριβή μου κομψότητα
Το Arteon, που κατασκευάζεται στο Έμντεν της Γερμανίας δίπλα στο Passat, βασίζεται στην MQB πλατφόρμα της VW (την ίδια που χρησιμοποιεί και το Passat μαζί με πολλά ακόμη κοινά μηχανικά μέρη, όπως η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων) και επιβάλλεται με τις αναλογίες του: Οι κοντοί πρόβολοι, το μεγάλο μήκος (4.862 χλστ.) και το ανάλογο μεταξόνιο ( με 2.841 χλστ. είναι 51 χλστ, μακρύτερο του Passat) σε συνδυασμό με το τεράστιο πλάτος των 1.871 χλστ. και το χαμηλό ύψος (1.427 χλστ.) τονίζουν την ούτως ή άλλως εντυπωσιακή σκηνική παρουσία του Arteon. Σε αντίθεση με το CC, που ήταν 4θυρο σεντάν, το Arteon διαθέτει πίσω 5η πόρτα, η οποία ωφελεί ιδιαίτερα την πρακτικότητα στην φόρτωση. Το θέμα με το Arteon είναι πως ξεφεύγει σε τιμή. Μπορεί να είναι «φορτωμένο» από εξοπλισμό άνεσης και τεχνολογίας, αλλά οι diesel εκδόσεις ξεκινούν από 42.150 ευρώ (39.900 ευρώ για την βενζίνη). Για το μοντέλο της δοκιμής με το κιβώτιο DSG και το πακέτο Elegance η τιμή είναι 44.800 ευρώ, που είναι σίγουρα πολλά λεφτά. Η VW δεν κρύβει πως στοχεύει τον premium ανταγωνισμό.
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση.
Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους.
Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση. Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους. Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
@Hlias Οι καινουργιοι diesel της Honda θα ερθουν σε λιγους μηνες και για το νεο civic.
Σιγά μην καίει 6,8lt. Σχεδόν τόσο καίει το polάκι μου το 1,2 tsi με τα 105.
τζάμπα πράμα!!
Πολύ όμορφο, ακριβό όμως και δεν αξίζει να δώσεις 45.000 ευρώ. Θα το ήθελα όμως σε χρυσό R-Line.
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Μέχρι σήμερα μια χαρά εξέλιξη έχουν και ποικιλία. Σε 5-10 χρόνια, βλέπουμε τι θα υπάρχει τότε.
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...