Οι χώροι στο εσωτερικό είναι ακόμη πιο άνετοι, συγκριτικά με ένα Passat, όπως αυτό απορρέει από το μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά και τις ανάλογες βασικές διαστάσεις του Arteon. Έτσι ακόμη και 5 ενήλικες θα φιλοξενηθούν με άνεση με τη μόνη παραχώρηση να έχει να κάνει με τον «αέρα» για τα κεφάλια των άνω των 1,85 μ. πίσω επιβατών, λόγω της κλίσης της οροφής. Οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι πολλές και μεγάλες, ενώ πολύ μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητά του είναι στα 563 λτ., ωστόσο μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.557 λτ. με την αναδίπλωση του 3θέσιου παρακαλώ πίσω καθίσματος. Φυσικά η δυνατότητα ανοίγματος της πίσω πόρτας μαζί με το τζάμι απογειώνει την πρακτικότητα στην φόρτωση/εκφόρτωση του χώρου αποσκευών, που έχει και απόλυτα κανονικό σχήμα.
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση.
Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους.
Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση. Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους. Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
@Hlias Οι καινουργιοι diesel της Honda θα ερθουν σε λιγους μηνες και για το νεο civic.
Σιγά μην καίει 6,8lt. Σχεδόν τόσο καίει το polάκι μου το 1,2 tsi με τα 105.
τζάμπα πράμα!!
Πολύ όμορφο, ακριβό όμως και δεν αξίζει να δώσεις 45.000 ευρώ. Θα το ήθελα όμως σε χρυσό R-Line.
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Μέχρι σήμερα μια χαρά εξέλιξη έχουν και ποικιλία. Σε 5-10 χρόνια, βλέπουμε τι θα υπάρχει τότε.
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...