Στο δρόμο: Συγκλονιστικά σταθερό, χωρίς όμως ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση
50.015 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2017)
Στην πράξη, η οδηγική οντότητα του VW Arteon καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την ίδια του την υπόσταση: Όντας εξαιρετικά φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, με τεράστια μετατρόχια και μακρύ μεταξόνιο, το Arteon εμφανίζει μια συγκλονιστική σταθερότητα ακόμη και στην τελική του ταχύτητα. Από την άλλη, το εντυπωσιακά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα σε συνδυασμό με την λειτουργία της σφιχτής ανάρτησης απογειώνουν την ποιότητα κύλισης σε καλό οδόστρωμα τουλάχιστον. Ακόμη και μετά από πολύωρα ταξίδια, το Arteon έχει τον τρόπο να κρατά ατσαλάκωτους τους επιβάτες, παρότι δεν προσφέρει ελεγχόμενα αμορτισέρ (είναι στάνταρ στην έκδοση R-Line), όπου μάλιστα ο οδηγός μπορεί για πρώτη φορά να ρυθμίσει ξεχωριστά την απόσβεση με επιλογή από υπομενού και σε μια ευρεία κλίμακα 43 επιλογών από Comfort+ μέχρι Sport+… Η συμβατική ανάρτηση είναι σφιχτή σε γενικές γραμμές και στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες δεν λειτουργεί ισοπεδωτικά, από την άλλη όμως βοηθά το Arteon να στρίβει πειστικά και με συγκρατημένη κλίση. Στις πιο σφιχτές διαδρομές, δε θα κρύψει το βάρος και το μεγάλο του μέγεθος, αλλά τα φρένα είναι ικανοποιητικά και οι υποστροφικές τάσεις αργούν πολύ να εμφανιστούν. Μάλιστα πριν επέμβει το ESP έχει αναλάβει ρόλο το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό EDS. Από την άλλη, το τιμόνι είναι ακριβέστατο, αλλά του λείπει η ζωντάνια και η πληροφόρηση μιας Alfa Romeo Giulia ή μιας BMW Σειράς 4 Gran Coupe (καθόλου τυχαίο, που αμφότερα είναι πισωκίνητα) και σε γενικές γραμμές ναι μεν το Arteon είναι ένας ιδανικός και ραφιναρισμένος «χιλιομετροφάγος», αλλά μέχρι εκεί, αφού ούτε τη συμμετοχή του οδηγού εμπνέει, ούτε είναι σε θέση να ζωγραφίσει μεγάλο οδηγικά χαμόγελο…Το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών δεν βοηθά ιδιαίτερα,αφού οι διαφορές ανάμεσα στις επιλογές είναι μικρές.
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση.
Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους.
Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...
Όλοι οι κινητήρες πλέον του group ειδικά αυτοί του πετρελαίου ειναι χωρίς καινοτομία απο πλευρά ισχύος πχ 1.6 tdi με 110 !!η ο συγκεκριμένος στο καινούργιο μοντέλο τους ! Ο αέρας της αλλαγής και της πραγματικής προσφοράς για τον καταναλωτή πνέει πλέον απο ...Ανατολή
Αγαπητέ φίλε στη γλώσσα του μάρκετιγκ όταν παρουσιάζεις νέα προϊόντα με κινητήρες που δεν "κανεις καμία εξέλιξη "μάλλον πράγματι απευθύνεσαι κομμώτριες Συμφωνώ μαζί σου
Εντελως ασχετη και τραβηγμενη απο τα μαλλια η επιλογη της αρχαιας ελληνικη λεξη Αρτιον (τελειο!!!, ολοκληρωμενο!!!) για το συγκεκριμενο μοντελο. Αυτη η λεξη μονο σε ιαπωνικα/κορεατικα ταιριαζει αλλα οταν καβαλας το καλαμι αυτα συμβαινουν. Ετσι οπως το πανε βλεπω το επομενο μοντελο να το ονομαζουν "Theikon"!
Εξωτερικα ειναι επιτελους ομορφο....για vw ειναι περιεργο να το πεις οταν ειναι συνταξιουχος στης φωτοτυπιες αλλα σιγουρα αποτελει νεο....και σου κανει εντυπωση. Το σαλονι του τιποτα ιδιαιτερο αφου αποτελει μεταφορα των υπολοιπων vw στο arteon,δεν σε συγκινει στο ελαχιστο και δειχνει οτι εκαναν μιση δουλεια στο αυτοκινητο τους. Για δε την τιμη αγορας απλα ειναι να γελας οταν τιμολογουν vw σε επιπεδα bmw-mercedes-lexus-volvo-infiniti που ανηκουν στην ανωτερη κατηγορια που ποτε δεν θα φτασει το αυτοκινητο του λαου οσο και να το θελει...η ομορφια και μονο δεν ειναι διαβατηριο για την premium ταξη οταν σου λειπουν πολλα αλλα σαν κατασκευη και ονομα!!
@Hlias Οι καινουργιοι diesel της Honda θα ερθουν σε λιγους μηνες και για το νεο civic.
Σιγά μην καίει 6,8lt. Σχεδόν τόσο καίει το polάκι μου το 1,2 tsi με τα 105.
τζάμπα πράμα!!
Πολύ όμορφο, ακριβό όμως και δεν αξίζει να δώσεις 45.000 ευρώ. Θα το ήθελα όμως σε χρυσό R-Line.
Δεν αποφασιζει ο πειραιωτης και ο καθε πειραιωτης τι θα κανουν και ποιο μερος της αγορας θα χτυπησουν.Το γκρουπ εχει αλλες μαρκες να καλυπτουν το premium segment,τι σχεση εχει η vw αυτη καθεαυτη να μπλεκει αλλου;Ο ορισμος του απλα λεω κατι για να το πω..
Μέχρι σήμερα μια χαρά εξέλιξη έχουν και ποικιλία. Σε 5-10 χρόνια, βλέπουμε τι θα υπάρχει τότε.
Αντώνη ! Σε κομμώτριες απευθύνεσαι ?? Είναι γνωστό ότι το group δεν εξελίσσει πλέον κινητήρες diesel, για όποιους λόγους. Και έτσι όμως έχει περισσότερη ποικιλία από όλους τους Ιάπωνες. Η HONDA δεν έχει κάν !!! Το Civic με δύο κινητήρες βενζίνης έρχεται ! Η Toyota ένα diesel έχει. H Nissan το ίδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να απευθύνεσαι στις κομμώτριες ...