ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όντας εξαιρετικά φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, με τεράστια μετατρόχια και μακρύ μεταξόνιο, το Arteon εμφανίζει συγκλονιστική σταθερότητα.

Αρωγοί στο έντονο αίσθημα ασφάλειας είναι τα συστήματα που προσφέρουν χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης στο νέο VW Arteon.

Στο δρόμο: Συγκλονιστικά σταθερό, χωρίς όμως ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση

50.015 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2017)

Στην πράξη, η οδηγική οντότητα του VW Arteon καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την ίδια του την υπόσταση: Όντας εξαιρετικά φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, με τεράστια μετατρόχια και μακρύ μεταξόνιο, το Arteon εμφανίζει μια συγκλονιστική σταθερότητα ακόμη και στην τελική του ταχύτητα. Από την άλλη, το εντυπωσιακά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα σε συνδυασμό με την λειτουργία της σφιχτής ανάρτησης απογειώνουν την ποιότητα κύλισης σε καλό οδόστρωμα τουλάχιστον. Ακόμη και μετά από πολύωρα ταξίδια, το Arteon έχει τον τρόπο να κρατά ατσαλάκωτους τους επιβάτες, παρότι δεν προσφέρει ελεγχόμενα αμορτισέρ (είναι στάνταρ στην έκδοση R-Line), όπου μάλιστα ο οδηγός μπορεί για πρώτη φορά να ρυθμίσει ξεχωριστά την απόσβεση με επιλογή από υπομενού και σε μια ευρεία κλίμακα 43 επιλογών από Comfort+ μέχρι Sport+… Η συμβατική ανάρτηση είναι σφιχτή σε γενικές γραμμές και στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες δεν λειτουργεί ισοπεδωτικά, από την άλλη όμως βοηθά το Arteon να στρίβει πειστικά και με συγκρατημένη κλίση. Στις πιο σφιχτές διαδρομές, δε θα κρύψει το βάρος και το μεγάλο του μέγεθος, αλλά τα φρένα είναι ικανοποιητικά και οι υποστροφικές τάσεις αργούν πολύ να εμφανιστούν. Μάλιστα πριν επέμβει το ESP έχει αναλάβει ρόλο το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό EDS. Από την άλλη, το τιμόνι είναι ακριβέστατο, αλλά του λείπει η ζωντάνια και η πληροφόρηση μιας Alfa Romeo Giulia ή μιας BMW Σειράς 4 Gran Coupe (καθόλου τυχαίο, που αμφότερα είναι πισωκίνητα) και σε γενικές γραμμές ναι μεν το Arteon είναι ένας ιδανικός και ραφιναρισμένος «χιλιομετροφάγος», αλλά μέχρι εκεί, αφού ούτε τη συμμετοχή του οδηγού εμπνέει, ούτε είναι σε θέση να ζωγραφίσει μεγάλο οδηγικά χαμόγελο…Το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών δεν βοηθά ιδιαίτερα,αφού οι διαφορές ανάμεσα στις επιλογές είναι μικρές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
FORD VS RENAULT