Επί της ουσίας οι δύο εταιρείες θα επεκτείνουν τη κοινή εργοστασιακή μονάδα τους, της Σανγκάης και στην Αντίγκ. Το συνολικό κόστος της επένδυσης αναμένεται να ξεπεράσει τα 18 δις ευρώ και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση του έχει γίνει ποτέ στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα.
Μάλιστα για να τονιστεί το μέγεθος και η σημασία αυτής της συμφωνίας παρόν κατά τη διάρκεια της τελετής της επικύρωσής της ήταν ο Κινέζος πρόεδρος Xi Jinping και η Γερμανίδα καγκελάριος Angela Merkel.Οι δύο όμιλοι αρνήθηκαν να μπουν σε λεπτομέρειες της συμφωνίας, ωστόσο το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, Prof. Dr. Jochem Heizmann, είπε πως για τα επόμενα τέσσερα χρόνια σκοπεύουν να παράξουν περισσότερα από δεκαπέντε διαφορετικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Κίνα. Ένα από αυτά μάλιστα θα βασίζεται στο μοντέλο του γερμανικού brand, το Lavida και θα είναι έτοιμο σε περίπου τέσσερα χρόνια.Εκτός από τη δημιουργία υβριδικών και ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η συμφωνία περιλαμβάνει και τη κατασκευή ενός μοντέλου της Volkswagen στο νέο εργοστάσιο της κοινοπραξίας.