- Έρχονται θερμαινόμενες ζώνες, που θα αυξάνουν την αυτονομία στα ηλεκτρικά έως 15%
- Αν ο πίσω δεν φορά ζώνη, σε τρακάρισμα με 130 χλμ./ώρα, είναι σαν να πέφτει πάνω σου φορτηγό 4 τόνων!
- Η ζώνη 3 σημείων που έχουμε όλοι, μπήκε σε αυτοκίνητο πρώτη φορά πριν από 65 χρόνια
- Mercedes & Ford έβαλαν τους πρώτους αερόσακους ζώνης, που μειώνουν πολύ τους τραυματισμούς σε τρακάρισμα
Πώς λειτουργεί η ζώνη τριών σημείων - Τα 5 μέρη της
Κάθε μηχανισμός ζώνης ασφαλείας βασίζεται σε τρία σημεία αγκύρωσης, τα οποία συγκρατούν τον επιβάτη σε περίπτωση σύγκρουσης. Στηρίζεται στο θώρακα και συμπιέζει την κοιλιά του επιβάτη, γιατί αυτά τα δύο μέρη του σώματος είναι τα πιο δυνατά. Αποτελείται από 5 μέρη:
Ο κλασικός μαύρος ιμάντας
Αναστολέας ή κουτί αναστολής: Είναι το κουτί στο οποίο συγκρατείται ο ιμάντας όταν δεν είναι τεντωμένος. Μέσω του αναστολέα γίνεται και η σταθερή συγκράτηση της ζώνης σε περίπτωση σύγκρουσης.
Μεταλλική γλώσσα: Είναι το τμήμα που ασφαλίζεται στο βρόγχο συγκράτησης.
Βρόγχος συγκράτησης: Είναι το τμήμα που έχει βιδωθεί στο αμάξωμα και στο οποίο ασφαλίζεται η γλώσσα, αφού φορεθεί η ζώνη. Περιλαμβάνει και κουμπί απασφάλισης.
Προεταντήρας: Ο μηχανισμός που κατά την σύγκρουση δημιουργεί την τάση, κρατώντας την πλάτη του επιβάτη σε επαφή με το κάθισμα, αφήνοντας ένα περιθώριο στο σώμα να γείρει προς τα εμπρός