Ο όμορφος διάκοσμος συμπληρώνεται ιδανικά από την ποιοτική κατασκευή με προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, ακόμα και σε διακόπτες ή μπουτόν, την πολύ στιβαρή συναρμολόγηση και το εξαιρετικό φινίρισμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από premium μοντέλα.
Οι σχεδιαστές του νέου 3008 δεν μετρίασαν ούτε τη φόρα τους, ανασχεδιάζοντας πλήρως την καμπίνα του νέου 3008, αλλά ούτε και τις premium βλέψεις που είχε ανέκαθεν, με αποτέλεσμα το γαλλικό μοντέλο να βγάζει ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας.
τα βλέμματα θα κερδίσει το νέο Panoramic i-Cockpit, χάρη στο κυρτό πάνελ ψηλά στο ταμπλό που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment σε μια ενιαία επιφάνεια 21 ιντσών
Ανοίγοντας την πόρτα, τα βλέμματα θα κερδίσει το νέο στάνταρ Panoramic i-Cockpit, χάρη στο κυρτό πάνελ ψηλά στο ταμπλό που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment σε μια ενιαία επιφάνεια 21 ιντσών (20ΆΆ στην έκδοση Allure) ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Αισθανθήκαμε προσωπικά ότι αυτή μας «αγκαλιάζει» κάτι που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και υψηλής τεχνολογίας.
Φυσικά το τιμόνι εξακολουθεί να ξεχωρίζει λόγω του πολυγωνικού σχήματος και της μικρής διαμέτρου, όμως τώρα ο οδηγός βλέπει καλύτερα τα όργανα, ενώ όμορφη είναι η υλοποίηση με τον μεγάλο αεραγωγό πάνω από το τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων δίπλα από τη μίζα. Η hi-tech εικόνα του νέου 3008 ολοκληρώνεται με τα i-Toggles, μια συστοιχία 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείτε να περάσετε ό,τι συντόμευση θέλετε, τοποθετημένα εκεί που παραδοσιακά βρισκόταν η οθόνη αφής.
Ο όμορφος διάκοσμος συμπληρώνεται ιδανικά από την ποιοτική κατασκευή με προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, ακόμα και σε διακόπτες ή μπουτόν, την πολύ στιβαρή συναρμολόγηση και το εξαιρετικό φινίρισμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από premium μοντέλα. Κερασάκι στην τούρτα τέλος ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί σε 8 διαφορετικά χρώματα.