Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
94.814 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2024)
Το νέο Peugeot 3008

Το νέο Peugeot 3008

Η αναβάθμιση του 3008 είναι εμφανής σε όλους τους τομείς στη νέα του γενιά, η οποία είναι στις TOP επιλογές της κλάσης. Έτσι, το γαλλικό μοντέλο έχει όλα τα χαρακτηριστικά που αναζητά ο αγοραστής της κατηγορίας και μπορεί να προσελκύσει κοινό που αναζητά premium λύσεις. Δεν το κρύβει, κοιτάει στα μάτια προτάσεις όπως η BMW X1, και προφανώς θα έρθει σε χαμηλότερη τιμή η οποία θα ανακοινωθεί σύντομα.
 
+ Σχεδίαση, ποιότητα και αίσθηση πολυτέλειας καμπίνας, τεχνολογία, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά και άνεση ανάρτησης, ποιότητα κύλισης, χώροι, θόρυβος στο ταξίδι πληρότητα εξοπλισμού
- Κατανάλωση υπό πίεση

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 29
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 55
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.573
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,2
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,3
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 201
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,5
Μέση δοκιμής 8,5
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55
Xωρητικότητα μπαταρίας ωφέλιμη (kWh) 0,43
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 124
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός Αυτόματος διζωνικός
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής Στάνταρ το i-cockpit
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Allure
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
 
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 304 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 290 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.630/1.636
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 198
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,6
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,4/67,8
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/55 R19
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin e-Primacy
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 3008
Κεφάλι οδηγού 145
Κεφάλι πίσω 65
Πλάτος εμπρός 1.450
Πλάτος πίσω 1.430
Πόδια πίσω 200
Χώρος αποσκευών (λτ.) 520
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.540x1.890x1.640
Μεταξόνιο 2.730
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών  

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Peugeot 3008 | Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 2Σχεδίαση: Εντυπωσιακό κουπέ, με σπορτίφ look και glamorous λεπτομέρειες
Σελίδα 3Εσωτερικό: Φλερτάροντας με το premium σε ποιότητα και τεχνολογία
Σελίδα 4Χώροι-πρακτικότητα: Αρκετά ευρύχωρο ακόμα και για 5
Σελίδα 5Κινητήρας: Τονώνει τις επιδόσεις και μειώνει την κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 6Στο δρόμο: Ευχάριστο στο δρόμο με υψηλά επίπεδα άνεσης
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ODIGOS AGORAS LINGLONG