Τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας, είναι εμφανή κατά κύριο λόγο στις τονισμένες επιδόσεις, αλλά και στην πιο πολιτισμένη λειτουργία
Το υβριδικό σύνολο των 136 ίππων, απαρτίζεται από το γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής. Τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας, είναι εμφανή κατά κύριο λόγο στις επιδόσεις, αλλά και στην πιο πολιτισμένη λειτουργία, όπου το υβριδικό σύστημα απαλλάσσει το θερμικό μοτέρ από κάποιο φόρτο, μην επιτρέποντας να γίνεται εύκολα αντιληπτή η τρικύλινδρη χροιά και έτσι να είναι συνολικά πιο ήσυχο.
Το υβριδικό σύνολο των 136 ίππων, απαρτίζεται από το γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής.
Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας βοηθάει τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση παρέχοντας έξτρα ισχύ και γεμίζοντας έτσι τη λειτουργία του συνόλου στις χαμηλές στροφές. Παράλληλα συνεισφέρει και στις επιδόσεις, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα (5,3 και 7,1 δλ.) να κρίνονται αρκετά καλές και σαφώς τονισμένες σε σχέση με τον προκάτοχό του (5,8 και 8,2 δλ.), παρόλο που είναι πάνω από 200 κιλά βαρύτερο πλέον.
Όσον αφορά στην κατανάλωση τώρα, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή στα 7,2 λτ./100 χλμ., ωστόσο ενώ μέσα στην πόλη το νούμερο αυτό πέφτει οδηγώντας προσεκτικά κάτω από 7 λτ./100 χλμ., νούμερο καλό για τον όγκο και το βάρος ενός τέτοιου μοντέλου. Η αιτία της χαμηλής τιμής είναι η ικανότητα του υβριδικού συστήματος να κινεί το γαλλικό SUV μόνο με ρεύμα, σε συνθήκες όπως το ξε/παρκάρισμα, σε ήπιες εκκινήσεις, αλλά και κατά την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες εφόσον δεν ασκείτε πίεση στο πεντάλ του γκαζιού και το αφήνετε να ρολάρει.