Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστο στο δρόμο με υψηλά επίπεδα άνεσης

 Σχολιάστε 
94.812 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2024)
η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά απέναντι στις κακοτεχνίες του δρόμου, που είναι το κύριο ζητούμενο στην κατηγορία του, προφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες
2 Φωτογραφίες »

η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά απέναντι στις κακοτεχνίες του δρόμου, που είναι το κύριο ζητούμενο στην κατηγορία του, προφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες

Η νέα πλατφόρμα STLA Medium σύμφωνα με την Peugeot είναι κατασκευασμένη με ελαφριά και άκαμπτα υλικά με σκοπό τον καλύτερο χειρισμό του 3008 και η πραγματικότητα είναι πως συνολικά μας άρεσε πολύ. Διατηρώντας το ανάλαφρο πάτημα που είχε, έχει βελτιώσει όλους τους επιμέρους τομείς. Μας είχε προϊδεάσει βέβαια η οδήγηση του ηλεκτρικού 3008 στη Γαλλία, ωστόσο είναι αρκετά διαφορετική η αίσθηση των δύο μοντέλων. Σαφώς το άκαμπτο πλαίσιο ξεδιπλώνει τις αρετές του και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο το ήπια υβριδικό μοντέλο είναι από τη μία 600 κιλά ελαφρύτερο, αλλά από την άλλη έχει σύστημα ανάρτησης με αντιστρεπτική στον πίσω άξονα.


Ακόμη και στην πίεση η καλορυθμισμένη ανάρτηση θα απορροφήσει την πίεση και δεν θα αφήσει το 3008 να πάρει κλίσεις, επιτρέποντας να κρατήσετε ένα γρήγορο ρυθμό
2 Φωτογραφίες »

Ακόμη και στην πίεση η καλορυθμισμένη ανάρτηση θα απορροφήσει την πίεση και δεν θα αφήσει το 3008 να πάρει κλίσεις, επιτρέποντας να κρατήσετε ένα γρήγορο ρυθμό


Σε κάθε περίπτωση η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά απέναντι στις κακοτεχνίες του δρόμου, που είναι το κύριο ζητούμενο στην κατηγορία του, προφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Επιπλέον παρά τα 198 χλστ. απόστασης από το έδαφος ακόμη και στην πίεση η καλορυθμισμένη ανάρτηση θα απορροφήσει την πίεση και δεν θα αφήσει το 3008 να πάρει κλίσεις, επιτρέποντας να κρατήσετε ένα γρήγορο ρυθμό. Αρωγός στην ακόμα πιο ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά του είναι το γρήγορο και σαφές τιμόνι, που καθοδηγεί το μπροστινό του 3008 ακριβώς στη γραμμή που έχετε στοχεύσει και τα ανθεκτικά και αποτελεσματικά φρένα που θέλουν 38 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα. Βοηθάει η επιλογή του sport σε αυτό το στυλ οδήγησης που αλλάζει το βήμα του κιβωτίου κρατώντας πιο ψηλά τις στροφές ή αν θέλετε το κάνετε εσείς χειροκίνητα μέσω των paddles που ανταποκρίνονται γρήγορα στις εντολές  

Βέβαια τα περισσότερα χλμ. θα τα κάνετε στην αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου, που εκεί προτεραιότητα έχει η οικονομία και όχι οι σβέλτες αλλαγές, φροντίζοντας το κιβώτιο να σας κρατάει στο φάσμα με την μεγαλύτερη απόδοση της ροπής.

Από εκεί και πέρα υπάρχει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, όπως η ημιαυτόνομη οδήγηση, καθιστώντας σε συνδυασμό με τα premium επίπεδα της ποιότητας κύλισης το ταξίδι εξαιρετικά άνετο, αλλά και συστήματα που εξυπηρετούν την ευκολία στον αστικό ιστό, όπως το αυτόνομο φρένο που εντοπίζει οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες μέρα-νύχτα. Εδώ να σημειώσουμε πως παρά τον όγκο του το 3008 έχει περιορισμένο κύκλο στροφής και μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας και το αυτόματο κιβώτιο θα λύσουν πολλά προβλήματα στο παρκάρισμα.
Τέλος, για τις αποδράσεις σας σε πιο δύσβατα εδάφη, υπάρχει το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί το κράτημα σε ολισθηρές επιφάνειες, αν και τα ECO ελαστικά θέτουν περιορισμούς.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Peugeot 3008 | Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 2Σχεδίαση: Εντυπωσιακό κουπέ, με σπορτίφ look και glamorous λεπτομέρειες
Σελίδα 3Εσωτερικό: Φλερτάροντας με το premium σε ποιότητα και τεχνολογία
Σελίδα 4Χώροι-πρακτικότητα: Αρκετά ευρύχωρο ακόμα και για 5
Σελίδα 5Κινητήρας: Τονώνει τις επιδόσεις και μειώνει την κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 6Στο δρόμο: Ευχάριστο στο δρόμο με υψηλά επίπεδα άνεσης
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Peugeot - Toyota
NISSAN